کد مطلب: 56587
 
فرمانده سپاه سلمان:
135عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می شود
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، 135عنوان برنامه مختلف در طی هقته بسیج امسال در نقاط مختلف استان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰
 
به گزارش زاهدنیوز، سردارامان اله گشتاسبی در دیدار اعضای ستاد هفته بسیج، فرماندهان لشکر، تیپ، گردان و گروهانهای بسیج با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، با اشاره به همزمان شدن هفته وحدت و هفته بسیج، افزود: در راستای گرامیداشت هفته بسیج امسال، 153 عنوان برنامه محتلف جهت اجرا در مرکز استان، نواحی سپاه، حوزه های مقاومت و پلیگاه های بسیج برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه شعار هفته بسیح امسال «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» است،
در راستای گرامیداشت هفته بسیج امسال، 153 عنوان برنامه محتلف جهت اجرا در مرکز استان، نواحی سپاه، حوزه های مقاومت و پلیگاه های بسیج برنامه ریزی شده است.
ادامه داد: از کل میزان برنامه های برنامه ریزی شده برای اجرا، 29برنامه در سپاه سلمان، 62برنامه در نواحی،60عنوان برنامه در حوزه اقشار، 3برنامه در حوزه های مقاومت بسیج و پایکاه های مقاومت بسیج 30برنامه مختلف در نظر گرفته شده است که در طی ایام هفته بسیج اجرایی خواهند شد.
وی تاکید کرد: 24عنوان برنامه از مجموع 153برنامه برنامه ریزی شده برای اجرا، از برنامه های شاخص این هقته می باشند.
وی تصریح کرد: در طی هقته بسیج نمونه ای کوچک از فعالیت های بسیج را برای عموم به نمایش خواهیم گذاشت.
وی خاطر نشان کرد: بسیج به هیچ حزب و گروه و جناحی وابسته نیست و این نهاد مقدس در راستای حفظ نظام و انقلاب و دستاوردهای آن تلاش می کند.

بسیجی دنیاگرا و گریزا از مرگ نیست
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تفکر بسیجی براساس آیات قرآن کریم مربوط به همه انبیاء است و این تفکر مولود انقلاب نیست.
آیت الله سلیمانی افزود: بسیجی دنیا گرا و فراری از مرگ نیست و روحیه تسلیم پذیری ندارد.
وی بیان کرد: بسیجی در مقابل دیگران روحیه بدهکارانه دارد و هیچ گاه رفتاری طلبکارانه ندارد.
وی با اشاره به دیگر مشخصات یک بسیجی، تاکید کرد همه باید در گسترش این تفکر در جامعه تلاش کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark