کد مطلب: 45138
 
دوازدهمین یادواره سردار شهید کریم‌پور در زاهدان برگزار شد
مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور ایثارگران گفت: دوازدهمین یادواره شهید کریمپور و 200 شهید غرب زاهدان و شهدای کربلای 5 در مسجد الزهرا (س) زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۷
 
یادواره شهید کریمپور
مشاور استاندار سیستان وبلوچستان در امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: شامگاه امروز (7 اسفند ) یادواره سردار شهید حسین کریم‌پور و 200 شهید منطقه غرب زاهدان و شهدای کربلای 5 با حضور آیت الله سید محمد قائم مقامی ، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار سیستان و بلوچستان ، جمعی از مدیران و خانواده معظم شهدا در مسجد الزهرا(س) آزادگان زاهدان برگزار شد.

وی افزود: سردار شهید حسین کریم‌پور از جمله فعالان انقلابی بودند که تا زمان شهادت با رهبر انقلاب حتی در زمان حضور ایشان در تبعید در ایرانشهر همراه ایشان بودند و رهبر انقلاب به وی لقب بهشتی استان را می‌دهند.

مشاور استاندار سیستان وبلوچستان در امور ایثارگران بیان کرد: در این مراسم آیت الله سید محمد قائم مقامی از اساتید حوزه و دانشگاه سخنانی در مورد نقش شهدا در اسلام بیان داشت و حاج رضا نبوی مداح مراسم بود.

به گزارش زاهدانه ، سردار شهید کریمپور در سال 1331 دیده به جهان گشود و در سال 1365 در جبهه های جنگ در مصاف با رژیم بعثی صدام به فیض شهادت نایل آمد.

رهبر معظم انقلاب شهید کریمپور را شهید بهشتی سیستان و بلوچستان نامیدند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark