کد مطلب: 45840
 
برگزاری طرح «ضیافت اندیشه » در دانشگاه سیستان و بلوچستان
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: طرح «ضیافت اندیشه» ویژه اساتید دانشگاه از ۲۸ خردادماه امسال در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز می شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
 
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه از اولین روز از ماه مبارک رمضان در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز می شود، اظهار داشت: این طرح ویژه اساتید دانشگاه است که از 28 خرداد ماه آغاز و تا 5 تیر ماه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام پور ذهبی افزود: طرح ضیافت اندیشه همه ساله بر اساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی برگزار می شود.
وی گفت: این طرح در دو عنوان درسی با 16 ساعت کلاس دایر می شود، که در راستای پاسخگویی به نیازها و اولویت‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی ، تقویت روحیه خودباوری و ارتقاء سطح اخلاقی، فکری و اعتقادی و افزایش بصیرت دینی اعضای هیأت علمی است.
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: از دیگر برنامه های طرح ضیافت اندیشه موضوعاتی نظیر تحلیل فیلم، بازدید از فقرای حاشیه شهر، موضوعاتی پیرامون خانواده و مباحث سیاسی روز است.
وی هدف از برگزاری این طرح را ارتقای سطح معرفتی و دانش‌افزایی مدرسین دانشگاه‌های سراسر کشور عنوان کرد و افزود: تاکنون 120 نفر از اساتید در این طرح شرکت کرده اند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark