کد مطلب: 63021
 
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:
میلاد یگانه منجی عالم بشریت، فرخنده‌ترین روز است
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: فرارسیدن نیمه شعبان، میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (ع) فرخنده‌ترین روز است.
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴
 
محمدرضا نخعی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: نیمه شعبان روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی (س) فرخنده‌ترین روز خلقت است؛ اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری در تب انتظار یگانه منجی خود می‌سوزد و انسانیت ظهور پرچم‌دار حکومتی فراگیر و عدالت‌گستر را به انتظار نشسته است.

 وی ادامه داد: عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه‌شماری می‌کند، برپاست که در عصر غیبت با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق‌تعالی ظهورش را طلب می‌کنم.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام‌زمان (عج) که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست‌ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 وی افزود: بی‌تردید امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون پاک شهیدان و فداکاری ایثارگران و تلاش قابل‌تحسین و درایت و تدبیر هوشمندانه و قابل‌تقدیر عزیزانی است که سینه ستبرشان مزین به مدال پر افتخار گمنامی یوسف زهرا (س) است.

 نخعی در پایان تشریح کرد: میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) را به مردم شریف و ولائی سیستان و بلوچستان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همه مردم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت (ع) مسئلت دارم.
 
 انتهای خبر/
 
Share/Save/Bookmark