کد مطلب: 45571
 
نشست اعضای شوراهای اسلامی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان از نشست اعضای شوراهای اسلامی استان با مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: هدف از برپایی این نشست تعامل و مشارکت بیشتر بین شورای های عالی استان با جمعیت هلال احمر است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
نشست اعضای شوراهای اسلامی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان
 
به گزارش زاهدانه، رسول راشکی در این نشست ضمن ارائه گزارش و نحوه خدمات رسانی به آسیب دیدگان در حوادث و خدمات به مسافرین نوروزی در استان به تشریح برنامه آماری عملیات امداد و نجات در شهرستانهای استان و آمادگی نهاد بشردوستانه هلال احمر در برنامه های امدادی و کمک رسانی به تمام اقشار جامعه پرداخت.
راشکی با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر صلح و دوستی را برای همه و برای همیشه خواستار است، از اعضای شورای استان درخواست کرد: تا زمینه آموزش و تربیت هرخانواده یک امدادگر را درشهرستانهای خود فراهم کرده تا هلال احمر بنا بر رسالت سازمانی خویش نسبت به تجهیز و انتقال تجارب اقدام نماید.
وی ادامه داد: نوع دوستی و عشق به همنوع در تاروپود تک تک پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر استان وجود دارد و این نهاد امدادی همواره آماده امداد و خدمت رسانی به آحاد جامعه است.
در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به اهمیت امداد و خدمت رسانی به مردم از دیدگاه اسلام و تطابق این فرضیه مهم با سیره نبوی به جایگاه ویژه شوراها و هلال احمر در ارائه خدمات خصوصا به قشر ضعیف و آسیب دیده اشاره نمود.
حجت الاسلام اصغری حسامیه اذعان کرد: هماهنگ تر شدن شوراها و هلال احمر یکی از موثرترین و بهترین اتفاقات در خدمات رسانی موفق تر به آحاد مردم است.
در ادامه این نشست اعضای شورا نیز با ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خویش خواستار توجه ویژه و گسترده تر جمعیت هلال احمر به نقاط دور دست و دور افتاده استان شدند که پیشنهاد و درخواست های آنان مورد استقبال جمعیت هلال احمر قرار گرفت.
همچنین درخواست همکاری شورای استان در جهت آموزش های همگانی به روستائیان نیز با حمایت قاطع مدیرعامل هلال احمر مواجه گردید و مقرر شد ساز و کارهای لازم توسط شورای استان در این خصوص فراهم گردد.
در پایان این نشست برنامه نظامند همکاری فی مابین در جهت ساخت و بهره برداری از فضاهای امدادی و پشتیبانی نیز توسط هلال احمر مطرح گردید که مورد استقبال و قول مساعد همکاری شورای عالی استان قرار گرفت.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark