کد مطلب: 62293
 
فوتبال روی آسفالت!؟
شهرک نشینان زاهدانی از داشتن چمن مصنوعی محروم هستند
شهرک‌های جهاد و دامداران زاهدان از داشتن چمن مصنوعی مینی فوتبال محروم هستند.
تاریخ انتشار : جمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، ورزش و بازی فوتبال از جمله فعالیت‌هایی هستند که از اهمیت بالایی برخوردار و تأثیر بسیار مثبتی در زندگی افراد و به خصوص جوانان می‌گذارند چرا که سوق دادن جوانان به سمت ورزش و فعالیت‌های جسمانی علاوه بر تقویت سلامت عقل و بدن می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز تأثیرگذار و همچنین موجب نشاط و‌امیدواری افراد ورزشکار باشد.

در کلان شهر زاهدان ورزش و به ویژه رشته فوتبال علاقمندان زیادی دارد، اما باید در نظر داشت که علی رغم علاقه افراد به رشته‌های ورزشی در گوشه کنار این مرکز سیستان و بلوچستان کمبود‌ها و مشکلات زیادی نیز در این زمینه وجود دارد.

در زاهدان استعداد‌های فوق‌العاده‌ای در ورزش و رشته فوتبال دارد اما باید بگوییم که ورزشکاران و شهروندان در زمینه تجهیزات و امکانات ورزشی با کمبود‌ها و مشکلات چشم‌گیری مواجه هستند که در نتیجه گله و نگرانی اهالی و جوانان این شهر را در پی داشته است.

شماری از شهروندان زاهدانی به خبرنگار ما گفتند: ما ورزشکاران بار‌ها به زمین افتاده‌ایم و پایمان مجروح شده است، چمن مصنوعی زمین مینی فوتبال شهرک جهاد برای رفاه حال ورزشکاران و افزایش سطح کیفی این مکان ورزشی باید تعویض شود.

آن‌ها می‌گویند: بار‌ها دغدغه و مشکلات خود را از قبیل نداشتن توپ و تور ورزشی، نداشتن چمن مصنوعی با مسئولین در میان گذاشتیم اما تاکنون هیچ اقدامی برای حل این موضوع‌اندیشیده نشده است.

یکی از شهروندان زاهدانی به خبرنگار ما گفت: از مسئولین می‌خواهیم به ورزش و جوانان اهیمت دهند و تصمیمی متناسب با ورزش و جوانان اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: از بس روی زمین خاکی بازی کرده‌ایم که ریه‌های ما به دلیل ورود گرد و خاک آسیب دیده است.

افتتاح چند پروژه چمن مصنوعی مینی فوتبال در زاهدان

محمدشیخی، رئیس روابط عمومی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در زاهدان در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی به صورت مشارکتی انجام خواهد شد.

وی افزود: چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرک جهاد و دامداران به منظور رفاه حال شهروندان زاهدانی نصب خواهد شد.

به گفته شیخی؛ نصب چمن مصنوعی مینی فوتبال چمن غدیر شهر و حاجی آباد با مشارکت شهرداری زاهدان و اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark