کد مطلب: 30928
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:
موسسه فجر‌آفرین زاهدان جزو 6 موسسه برتر قرآنی کشور شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی در هشتمین دوره همایش تکریم چهره‌های قرآنی، موسسه قرآنی و مردمی فجر‌آفرین زاهدان را به ‌عنوان یکی از شش موسسه برتر قرآنی کشور معرفی کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۴
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی
 
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی اداره‎کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در گردهمایی کارشناسان و رابطین قرآنی تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک این موفقیت به دارالقرآن الکریم و اتحادیه موسسات قرآنی و مردمی استان و به‌ویژه به سید مهدی پور موسوی مدیر موسسه قرآنی و مردمی فجر آفرین زاهدان اظهار داشت: به ‌طور کلی در هر قسمتی باید دستگاه‌ها تلاش کنند افراد فعال، نخبه و دارای ایده را معرفی کنند، این امر خود باعث الگو‌سازی برای سایر فعالان می‌شود و افراد نوپا نیز تشویق می‌شوند تا در این حوزه‌ گام‌های قوی بردارند

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با کارشناسان و رابطین قرآنی زمینه شناسایی نقاط ضعف و قوت استان را در این حوزه فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی طولانی مدت و ایجاد موسسات قرآنی و مردمی جدید در سطح شهرستان‌ها اذعان داشت: قرآن کریم مایه شفا و سعادت روحی و روانی جوامع بشری است.

بزمانی با اشاره به مشکلات روحی و روانی در جوامع غربی گفت: بر خلاف پیشرفت زیاد تکنولوژی، دوری از یاد خدا و نبود کتابی تاثیرگذار همچون قرآن در این جوامع به فروپاشی آنها منجر خواهد شد.

گفتنی است موسسه قرآنی و مردمی فجر‌آفرین زاهدان از سیستان و بلوچستان به مدیرعاملی سیدمهدی پورموسوی جز شش موسسه برتر قرآنی کشور شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark