کد مطلب: 45464
 
با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی
همایش همدلی و همزبانی با محوریت بانکداری‌اسلامی در زاهدان برگزار شد
با حضور جمعی از علمی شیعه و سنی همایش همدلی و همزبانی با محوریت بانکداری اسلامی در بانک انصار سیستان و بلوچستان برگزار شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
 
به گزارش زاهدانه به نقل از فارس، مدیرعامل شعب بانک انصار در سیستان و بلوچستان صبح امروز در همایش همدلی و همزبانی با محوریت بانکداری اسلامی اظهار داشت: در سالی که از جانب مقام معظم رهبری مزین به نام همدلی و همزبانی شده نخستین همایش " همدلی و همزبانی" با محوریت بانکداری اسلامی در بانک انصار سیستان و بلوچستان برگزار شد.
محمدرضا احمدی افزود: در این همایش که با حضور بزرگان فقهی و متخصصان بانکداری برگزار شده در خصوص مسایل و ابهامات بانکی که در بین مردم وجود دارد بحث و تبادل نظر می‌شود.
وی گفت: هیچ حرکتی بدون حمایت، همدلی و همزبانی نتیجه بخش نخواهد بود و باید با همدلی و همزمانی گام‌های مهمی را در ترویج بانکداری اسلامی برداریم.
وی افزود: رویکرد بانک انصار حل مشکلات و ابهامات در این زمینه است تا تمام مردم جامعه به شکلی از امکانات و خدمات نظام بانکداری اسلامی بهره‌مند شوند و شاهد رونق توسعه و کسب و کار در جامعه باشیم.
مدیرعامل شعب بانک انصار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با توجه به موقعیت سیستان و بلوچستان، باید متناسب با شرایط این منطقه پرداخت تسهیلات بانکی صورت گیرد افزود: در اصول هیچ‌گونه مشکلی نداریم اما در نحوه اجرا مشکل وجود دارد و هدف از برگزاری این همایش برطرف کردن این مشکلات با حضور حجت‌الاسلام سید عباس موسویان رئیس شورای فقهی بانک‌ مرکزی، صاحب‌نظران و علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark