کد مطلب: 47624
 
سردار رحیمی:
ارتباط با مردم بال اصلی برنامه های هفته ناجا است/ بیشترین انتقادات مردم از کلانتری‌ و پاسگاه‌ها است
فرمانده نیروی انتظامی بال اصلی ناجا را ارتباط با مردم عنوان کرد و گفت: در تماس‌های مردم با سامانه 197 علاوه بر تقدیر و تشکر از پلیس، بیشترین انتقادات وارد شده نیز مربوط به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بود که این مهم مورد بررسی قرار می گیرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
 
به گزارش زاهدانه، به مناسبت هفته ناجا تعدادی از مردم سیستان و بلوچستان طی دیدار و ملاقات حضوری با سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی استان به تشریح درخواست‌ها و مشکلات خود پرداختند.
سردار رحیمی در حاشیه این دیدار به خبرنگاران اظهار کرد:یکی از اقدامات نیروی انتظامی در طول سالهای اخیر بحث نظارت همگانی و ارتباط مردمی است که بر این اساس با راه اندازی سامانه 197 در طول هر ماه به صدها گزارش مردمی رسیدگی می شود.
وی گفت: مردم از طریق سامانه197 می‎توانند مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را با پلیس در میان بگذارند تا بر اساس تماس های ثبت شده در این سامانه بتوانیم مشکلات آنها را به صورت حضوری یا تماس تلفنی مورد بررسی قرار دهیم.
این مسئول با بیان اینکه نمره قبولی پلیس را مردم می دهند، افزود: زمانی کار پلیس ارزشمند است که مردم از عملکرد آن رضایت خاطر داشته باشند.
وی ادامه داد: در طول شش ماهه امسال با بیش از350نفر از مردم بصورت چهره به چهره ملاقات داشته ایم و برای رفع مشکلات آنان اقدامات لازم را انجام در دستور کار قرار داده ایم.
سردار رحیمی بال اصلی برنامه های هفته ناجا را ارتباط با بدنه ناجا یعنی مردم عنوان کرد و گفت: امروز بالغ بر 75 نفر در سامانه197 ثبت نام کرده اند تا مشکلاتشان مورد بررسی قرار بگیرد که بر این اساس مدت زمان ملاقات با مردم را افزایش داده ایم.
وی افزود: تاکنون65 نفر از شهروندان بعنوان نظارت کنندگان فردی بر عملکرد وضعیت نیرو جذب شده اند و با این مرکز همکاری دارند.
فرمانده نیروی انتظامی استان هدف از این دیدارها را افزایش اخوت، همدلی ونزدیک شدن پلیس به بدنه جامعه عنوان کرد و گفت: این دیدارها باعث ارتقاء باور عمومی به پلیس می شود.

وی با بیان اینکه عمده درخواست‌ها و مشکلات مردم در زمینه روند گزینش و استخدام در نیروی انتظامی بود، گفت: در تماس‌های مردم با سامانه 197 علاوه بر تقدیر و تشکر از پلیس، مواردی نیز انتقاد گلایه بود که بررسی لازم در این نیز صورت گرفته است.
سردار رحیمی اضافه کرد: بیشترین انتقادات مردم از کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه بوده که تمام این انتقادات بررسی می‌شود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در طول شش ماهه نخست امسال 1740مورد تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی را داشته ایم که این تعداد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که خود نشان از مردم محوری، جامعه محوری و رضایتمندی مردم از این مجموعه را دارد.





انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark