کد مطلب: 28283
 
بازدید مدیر‌ برنامه و بودجه دفتر ‌رهبری از ‌حوزه‌ علمیه ‌سیستان و بلوچستان
مدیر‌ برنامه و بودجه دفتر مقام معظم رهبری از مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ‌سیستان و بلوچستان بازدید و با مسئولان این مرکز ‌دیدار کرد‌.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۷

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی ‌حوزه‌‌ علمیه ‌سیستان و بلوچستان، ‌علی عبداللهی‌زاده مدیر‌ برنامه و بودجه دفتر مقام معظم رهبری از مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان بازدید و با مسئولان این مرکز ‌دیدار کرد‌.

‌حجت‌الاسلام و‌المسلمین انصاری مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن گزارشی از عملکرد این مرکز، مشکلات این مرکز خاص طلاب این استان بیان کرد.

‌عبداللهی‌زاده مدیر‌ برنامه و بودجه دفتر مقام معظم رهبری نیز با تقدیر و تشکر از کارکنان این مرکز قول همکاری برای رفع مشکلات مطرح شده را داد‌.

همچنین نشست مشترک برای رفع مغایرت‌های سیستمی طلاب و روحانیون اهل سنت ‌سیستان و بلوچستان بین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان و رئیس‌ دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت ‌سیستان و بلوچستان برگزار شد.

‌در این نشست که مدیران دو مجموعه ‌حضور داشتند، برای بهتر برگزار شدن جلسات و راهکارهای رفع نواقص با هم به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

در ادامه کارشناسان دو مجموعه فعالیت‌های انجام شده در قسمت‌های مربوط به خودشان را تشریح کردند.

 ‌انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark