کد مطلب: 45491
 
معاون فنی وعمرانی شهرداری زاهدان:
عدالت محوری و ارتقای کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود همواره مد نظر ما قرار دارد
معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به سایر برنامه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی اثر مستقیم و ملموسی برای شهروندان دارد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۲
عدالت محوری و ارتقای کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود همواره مد نظر ما قرار دارد
 
به گزارش زاهدانه به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل، معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان گفت: موضوع ارتقای کیفی خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود همچنان در دستور کار ما قرار دارد و به همین منظور سعی شده تا در اجرای پروژه‌ها به این مسئله توجه شود.
جمشید آزاد با تاکید بر عدالت محوری و توزیع عادلانه‌ی خدمات در نقاط مختلف شهر افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به سایر برنامه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی اثر مستقیم و ملموسی برای شهروندان دارد لذا هرچه اجرای آنها از کیفیت بیشتری برخوردار باشد به همان میزان رضایت شهروندان نیز افزایش خواهد یافت که البته این موضوع در کنار توجه به عدالت محوری و توزیع عادلانه‌ی خدمات همواره مورد توجه ما قرار دارد.
وی افزود: با توجه به اعتباراتی که در بودجه‌ی سال94 شهرداری زاهدان برای اجرای طرح‌های عمرانی در نظر گرفته شده است در تلاش هستیم تا پروژه‌های تعریف شده را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین نحو ممکن اجرا نمائیم.
آزاد در ادامه به برخی از برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی اجرا شده و در دست اجرای شهرداری زاهدان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری طبق برنامه‌های زمانبندی شده، اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی را در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار داده‌ایم که در این راستا می‌توان به بهسازی معابر بلوار شهید میرحسینی به مقدار 5500مترمربع با صرف هزینه‌ای حدود 150میلیون تومان و همچنین شیب بندی، زیرسازی مجدد و تخریب آسفالتهای فرسوده و قدیمی در محدوده‌ی خیابان باقری شمالی به مقدار 6000 مترمربع با هزینه‌ای حدود 600 میلیون تومان و چند برنامه‌ی دیگر اشاره کرد.
وی اضافه کرد: موضوع آسفالت جدید معابر خیابان باقری شمالی نیز در دستور کار قرار دارد که طبق برآوردهای صورت گرفته مبلغی حدود 160 میلیون تومان برای این امر هزینه خواهد شد و ما از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا با همکاری و مشارکت خود نقش موثری را در ماندگاری بیشتر خدمات ارائه شده ایفا کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark