کد مطلب: 28481
 
دولت در صدد افزایش اعتبارات عمرانی سیستان و بلوچستان است
رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره نشست عصر امروز استاندار و نمایندگان این استان با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، گفت: دولت در صدد افزایش اعتبارات این استان بویژه در حوزه طرحهای عمرانی منطقه است.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۴۹

به گزارش زاهدانه ، ˈمحمد سعید اربابیˈ گفت : دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهور نگاه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارند و امیدواریم رویکرد جدید تاثیر مثبت خود را در بخشهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی استان گذاشته و باعث شتاب بخشی به توسعه منطقه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در مذاکراتی که عصر امروز نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان و استاندار استان با دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی رییس جمهور داشتند مقرر شد علاوه بر تخصیص کامل اعتبارات سال 92 استان، برای سال 93 نیز افزایش بودجه این خطه جنوب شرق کشور در بخشهای مختلف را شاهد باشیم.

اربابی از سفر دکتر نوبخت طی هفته آینده به سیستان و بلوچستان برای بررسی دقیق تر نیازهای استان خبر داد و اظهار داشت: این استان با داشتن افزون بر یک هزار و 500 کیلومتر مرز آبی و خاکی و اراضی حاصل خیز کشاورزی و توانمندی بالا در بخش ترانزیت و معادن می تواند دروازه ورود کالا و تولید کشور باشد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان در مجلس ادامه داد: در نشست امروز با معاون رییس جمهور راجب چهار بخش ترانزیت و حمل و نقل جاده ای و ریلی، انتقال آب دریای عمان به شهرهای استان، احداث سد بر رودخانه های اصلی منطقه، تکمیل طرح گازرسانی و فاضلاب شهری و مسائل فرهنگی و اجتماعی جوانان و بانوان استان بحث و تبادل نظر شد.

اربابی با مثبت ارزیابی کردن این نشست گفت: معاون رییس جمهور بر اجرای این طرحها طی برنامه زمان بندی مناسب تاکید کرد و سفر هفته آینده ایشان به زاهدان در شتاب بخشی کار تاثیر مثبتی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، دلگان، نیکشهر و فنوج همچنین از نگاه و عنایت ویژه دکتر روحانی رییس جمهوری به نیازها و مشکلات سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.


انتهای پیام /

Share/Save/Bookmark