کد مطلب: 63031
 
یادداشت؛
راهبرد دشمن خارج‌کردن مردم از صحنه است
سرپرست معاونت منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: راهبرد دشمن این است که مردم را از صحنه خارج کند و مردم را از نظام، انقلاب و مسئولان دور کند کم‌کاری‌ها مسئولان را توجیه نمی‌کنیم.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳
 
عباسعلی ارجمندی در یادداشتی به «زاهدنیوز» نوشت: راهبرد دشمن این است که مردم را از صحنه خارج کند و مردم را از نظام، انقلاب و مسئولان دور کند کم‌کاری‌ها مسئولان را توجیه نمی‌کنیم؛ لذا حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمن است.
 
 در حوزه مشارکت مردم سیستان و بلوچستان همواره رتبه‌های اول تا سوم را داشته‌اند این رتبه را نزد خدا و شهدا از دست نمی‌دهیم مطمئن هستیم مردم باز حضور پرشوری را رقم خواهند زد همان‌گونه که در ۲۲ بهمن‌ماه مردم حضور پررنگی داشتند بازهم در روز جمعه ما شرکت پررنگی خواهند داشت.

 جریان جبهه انقلاب این است که از حق خود برای جریان شهدا، انقلاب و... از سهم خود باید گذشت و پای‌کار انقلاب می‌مانیم با کمترین و بزرگ‌ترین کمبودها همه را باهم پذیرش می‌کنیم قرار نیست بر اساس مشکلات عقب‌نشینی کنیم از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی همین است که امنیت سرآمدی داریم.

اگر کارکردی کم است با جابه‌جایی و ترفندهای مختلف می‌شود حل کرد؛ اما اگر جریان انقلاب ضربه ببیند قطعاً جایگزینی برای آن وجود ندارد دشمن به دنبال ضربه به دو بال است و این دو بال یکی جریان مهدویت و انتظار ظهور است و بال دیگر جریان عاشورا است دشمن به دنبال ضربه به این دو بال است که بتواند برنامه‌های خود را رقم بزند؛ اما محاسبات دشمن را برهم بزند.

هنوز می‌شود مشارکت را بالا برد افرادی فقط بر طبل ناامیدی می‌زنند جریان جبهه خودی جریان قضاوت امیرالمؤمنین در نهج‌البلاغه است و انقلاب پاره تن ما است.

 جمهوری اسلامی ایران قایل به شخص نیست و وعده خدا پیروزی است این وعده الهی است جمهوری اسلامی حق و ماندگار است برای این انقلاب خون‌های بسیاری داده شده است تا پابرجا بماند.
 
 انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark