کد مطلب: 51610
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زاهدان مطرح کرد:
بولد فعالیت ها در صورت نبود پروژه در هفته دولت/ مسئول دفتر نماینده نمی تواند مدیران را بازخواست کند
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زاهدان گفت: اگر پروژه ای برای بهره برداری در هفته دولت ندارید به ارائه آمار و اطلاعاتی بپردازند که تاکنون در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی یا ورزشی ارائه کرده اید.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۳
 
به گزارش زاهدانه، محمد گمرکی زاده با اشاره به توقیف خودروی حامل مرغ زنده در گلوگاه کوله سنگی زاهدان اظهار داشت: در زمینه ساماندهی دام و طیور منافع شخصی برخی افراد به خطر افتاده است از اینرو نمی خواهند دولت عرضه و فروش دام و طیور را سامان دهد بگونه ای که چند شب گذشته خودروی حامل مرغ زنده که بر روی قفس های مرغ، میوه جاسازی شده بود در گلوگاه کوله سنگی زاهدان کشف و ضبط شد که این امر نشان از شگرد افراد سودجو دارد.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت از تمامی نهادها و سازمان های دولتی خواست تا اگر پروژه ای برای بهره برداری در هفته دولت ندارند به ارائه آمار و اطلاعاتی بپردازند که تاکنون در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی یا ورزشی به شهروندان ارائه کرده اند.
این مسئول با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو و مسئولانی که در گذشته روی کار بوده و هم اکنون کنار گذاشته شده اند، افزود: این افراد در فعالیت های دولت کارشکنی کرده و نمی گذارند دولت اهدافش را به سرانجام برساند.
وی در همین راستا در خصوص تبلیغات و اطلاع رسانی در هفته دولت توسط ادارات شهرستان ها نیز گفت: براساس دستور استاندار سیستان وبلوچستان، ادارات و نهادها باید اعتبارات مورد نیاز خود را از ادارات کل تامین کنند.
گمرکی بیان کرد: باید مشکلات و عمده فعالیت های انجام شده را به سمع و بصر مردم برسانیم تا آن ها از فعالیت های انجام شده مطلع شوند که در این راه رسانه ها نقش مهی را ایفا می کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زاهدان در پایان با اشاره به موضوع حضور مسئول دفتر برخی از نمایندگان مجلس در برنامه ها و ادارات گفت: مسئول دفتر نماینده نمی تواند مدیر را بازخواست کند و از آنان گزارش عملکرد بخواهد.
وی تاکید کرد: تنها نماینده حق این کار را دارد چرا که می تواند در تهران وزرا را استیضاح کند لذا ما فقط باید به نمایندگان آمار و اطلاعات را ارائه دهیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark