کد مطلب: 56689
 
مرکز جامع درمان بیماران خاص ایرانشهر به بهره برداری رسید
مرکز جامع درمان بیماران خاص ایرانشهر با حضور رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماریهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره برداری رسید.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰
 
به گزارش زاهدنیوز، مرکز جامع درمان بیماران خاص ایرانشهر با حضور رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماریهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وهیئت همراه، رئیس دانشکده علوم پزشکی، معاون درمان، میرلاشاری معاون اجتماعی و مدیران درمان،روابط عمومی،تشکیلات،نظارت بر درمان و امور بیمارستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در حاشیه این مراسم گفت: مرکز جامع بیماران خاص ایرانشهر به ۶۶۳بیمار تالاسمی و ۲۱۹ بیمار هموفیلی خدمات بستری، ویزیت،مشاوره های تخصصی، t2mri توسط پزشک مقیم داروخانه و آزمایشگاه ارائه خواهد کرد و باتوجه به آمار بالای بیماران خاص، گسترش فضای فیزیکی این مرکز بزودی انجام خواهد شد.
محمدمهران اميني فرد افزود: یک طبقه دیگر نیز برای توسعه خدمات درمانی به بیماران خاص احداث خواهد شد.
شاد نوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماریهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ضمن بازدید از واحد های مختلف مرکز سلامت در گفت و گو با بیماران گفت: با توجه به وضعیت فعلی کشور و تحریم ها خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته و تمهیدات صورت گرفته برای بیماران خاص،جای هیچ نگرانی جهت تهیه دارو وجود ندارد و داروی ایرانی به اندازه مورد نیاز مصرف کنندگان تولید و توزیع شده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark