کد مطلب: 33450
 
134 خرده فروش، قاچاقچی و معتاد پرخطر در زاهدان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی زاهدان از دستگیری 134 خرده فروش، قاچاقچی موادمخدر و معتاد پرخطر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۰
134 خرده فروش، قاچاقچی و معتاد پرخطر در زاهدان دستگیر شدند
 
به گزارش زاهدانه به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈغلامرضا جعفریˈ افزود: پلیس با اجرای طرح مقابله با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر از چهار هفته گذشته در شهرستان زاهدان موفق به دستگیری این تعداد متخلف شده است.

وی افزود: همچنین در این طرح 154 کیلوگرم مواد مخدر شامل 123 کیلو و 732 گرم تریاک، 90 گرم مرفین، 30 کیلو و 122گرم هروئین، 526 گرم حشیش و 132 گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد.

فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به درخواست مردم برای اجرای این طرح افزود: به منظور کاهش نگرانی ها و دغدغه های مردم، جمع آوری فروشندگان موادمخدر با برنامه ریزی های به عمل آمده و بسیج ماموران، طرح ریزی و کار اطلاعاتی این طرح عملیاتی شد که در این راستا 23 نفر قاچاقچی، 111 نفر خرده فروش و مصرف کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

وی همچنین از دستگیری 185 نفر سارق خبر داد و گفت: اجرای این طرح در اولویت پلیس قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت 326 دستگاه خودرو و 365 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.

به گزارش دیگر پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی چابهار از دستگیری دو سارق حرفه ای با هشت فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگˈمحمدرضا کاظمیˈ افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان چابهار، تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی در نهایت ماموران گشت انتظامی دو نفر از سارقان را شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس آگاهی و پس از روبه رو شدن با شواهد و مدارک موجود به سرقت هشت منزل مسکونی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی چابهار خاطر نشان کرد: تاکنون چند نفر از مالباختگان شناسایی شدند و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.



انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark