کد مطلب: 27790
 
امام جمعه موقت زاهدان
انقلاب اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را به زباله دان فرستاد
امام جمعه موقت زاهدان گفت: انقلاب اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را به زباله دان فرستاد و آرزوی دیرینه صهیونیستها مبنی بر داشتن سرزمینی از نیل تا فرات را به یاس تبدیل کرد و به جایی رساند که امروزه نه تنها این ادعا را ندارند بلکه در همان محدوده ای که غصب کرده اند با ترس و لرز به دور خود دیوار آهنی کشیده اند و خواب راحتی ندارند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰
به گزارش زاهدانه ،حجت الاسلام ˈاحمد راهداریˈ در خطبه های نماز جمعه یازدهم محرم در جمع نمازگزاران در مصلای قدس زاهدان با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 5+1 در ژنو اظهار داشت: زورگویان و مستکبران مدعی دفاع از حقوق بشر می گویند اگر ایران غنی سازی را متوقف کند تنها 50 میلیون دلار بلوکه شده این کشور را آزاد می کنند.

وی بیان کرد: جای بسی تاسف است کسانی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند پولی را که متعلق به خودماست و نفت و کالا فروخته ایم بلوکه کرده و با استفاده از آن می خواهند خواسته های خود را به ملت ایران تحمیل کنند اما غافل از این هستند که ملت ایران فرزند عاشورا و رمضان است و هیچ هراسی از تحریم ها و تهدیدها ندارد.

خطیب جمعه زاهدان با محکوم کردن کارشکنی های وزیر امور خارجه فرانسه در طرفداری از رژیم صهیونیستی، گفت: البته این دور از انتظار نیست زیرا یک روز مدافع رژیم صهیونیستی انگلیس است و روزی دیگر فرانسه تا شاید بتوانند این رژیم جنایتکار را از منجلاب نجات دهند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را به زباله دان فرستاد و آرزوی دیرینه صهیونیستها مبنی بر داشتن سرزمینی از نیل تا فرات را به یاس تبدیل کرد و به جایی رساند که امروزه نه تنها این ادعا را ندارند بلکه در همان محدوده ای که غصب کرده اند با ترس و لرز به دور خود دیوار آهنی کشیده اند و خواب راحتی ندارند.

حجت الاسلام راهداری در بخش دیگری از خطبه های نماز با تسلیت سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) پیرامون شخصیت والا و زندگانی آن حضرت مطالبی بیان داشت.

وی با گرامیداشت روز تجلیل از آزادگان و مفقودین گفت: مفقودین بهترین سند زنده انقلاب برای عبور از بحرانها هستند و والدین این عزیزان نیز زیباترین درس مقاومت را به ما می دهند.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه خطبه های نماز با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی از سوی مجلس خبرگان، سالروز رحلت آیت الله طباطبایی صاحب تفسیر المیزان و علامه جعفری مفسر نهج البلاغه را گرامی داشت.
  انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark