کد مطلب: 45330
 
رییس پلیش فتا استان خبرداد:
کلاهبرداری50میلیونی حاصل اعتماد به راننده
رییس پلیس فتا استان سیستان وبلوچستان از دستگیری فردی که باسو استفاده از اعتماد صاحب کار خود اقدام به برداشت 50میلیون ریال از حساب وی کرده بود،خبرداد.
تاریخ انتشار : شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
کلاهبرداری50میلیونی حاصل اعتماد به راننده
 
به گزارش پایگاه خبری زاهدانه،سرهنگ دوم کارآگاه سید محمدحسینی پور در تشریح این خبرگفت:فردی با مراجعه به این پلیس از برداشت مبلغ قابل توجهی ازحسابش به صورت غیرمجاز اعلام شکایت کرده است که در این راستا پرونده تشکیل وموضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ دوم حسینی پور افزود: طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد مبالغ کسرشده طی چندمرحله به حساب دیگری انتقال یافته که با تحقیقات فنی وپیگیری سرنخ های به دست آمده فرد برداشت کننده شناسایی وبه این پلیس احضار شد.
وی تصریح کرد:متهم در مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط پلیس بیان داشت که سال ها راننده شاکی بوده وشاکی به وی اعتماد زیادی داشته بطوری که کارت بانکی خود واطلاعات آن را جهت انجام خرید منزل خود دراختیارش قرار می داده است واو به دلیل نیاز مالی اقدام به برداشت غیرمجاز مبلغ50میلیون ریال از حساب شاکی کرده است.
رییس پلیس فتا استان ضمن اشاره به ارجاع متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست کارت واطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند وچنانچه ناچار به انجام این کار شدند بلافاصله نسبت به تغییر رمز اقدام نمایند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark