کد مطلب: 49797
 
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان:
راهزنی به نام ماموران ویژه پلیس/ شگرد متهم کلاهبرداری از افاغنه بود+ تصاویر
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری یک نفر با اتهام جعل عنوان مأمور پلیس آگاهی که به کلاهبرداری و اخاذی از افاغنه مبادرت می کرد، خبر داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹
 

به گزارش زاهدانه، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی با اعلام این خبر به خبرنگار زاهدانه گفت:  در پی وقوع چندین فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی در سطح شهر زاهدان توسط فردی تحت عنوان مأمور پلیس آگاهی، مراتب در دستور تیم ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از بررسی های صورت گرفته در نهایت فردی به نام «داوود علی آبادی» فرزند حسین در شهر زاهدان بعد از ساعت ها تعقیب،  مراقبت و کار شبانه روزی شناسایی و دستگیر شد.

این مسئول افزود: نامبرده با مدارکی که در تصویر ملاحظه می کنید اقدام به جعل اسناد، نیابت های قضایی و حکم های ماموریتی نظامی می کرده و با مراجعه در اردوگاه های اتباع بیگانه به خصوص اتباع افاغنه اقدام به خروج، اخاذی و کلاهبرداری ازآنها کرده است.

وی ادامه داد: این مامور قلابی  به کمک همدستانش افرادی که مدنظرشان بوده را در اردوگاه شناسایی و سپس با احکام قضایی جعلی اقدام به خروج افاغنه از اردوگاه می کردند.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: چهره این مامور قلابی بنابر دستور مقام قضایی نشان داده شد تا چنانچه پرونده ای در سایر استان ها موجود و شکایاتی در این خصوص وارد است به سیستان و بلوچستان  جهت انجام امور مربوطه و پیگیری شکایت خود مراجعه کنند.

 

شگرد متهم کلاهبرداری از افاغنه بود

«داوود علی آبادی» مامور قلابی که پس از مدت ها تعقیب و گریز در دام عدالت گرفتار شد در گفت وگو با خبرنگارما اظهارداشت: با تعدادی از دوستانم در حالی که لباس نیروی انتظامی برتن کرده و مدرک شناسایی جعلی برای خود درست کرده بودیم اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم می کردیم.

وی خروج اتباع افاغنه از اردوگاه را یکی از کارهای انجام شده خود بعنوان مامور قلابی پلیس آگاهی عنوان کرد و گفت: با شناسایی این افراد در شهرستان های شیراز، تهران، خراسان و زاهدان اقدام به خروج آنان از اردوگاه کرده و مبلغ توافق شده را از طریق کارت های بانکی از آنها دریافت می کردیم.



وی درپایان با اشاره به اینکه تمامی اقلام موجود در تصاویر مربوط به آنها می باشد، افزود: این کار را باقصد خروج افاغنه به صورت غیر قانونی انجام می دادیم تا اینکه در دام پلیس گرفتار شدیم.

انتهای پیام/

 
Share/Save/Bookmark