کد مطلب: 62340
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:
ر‌هایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم ربایان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از ر‌هایی گروگان ۱۲ ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان زاهدان و دستگیری ۳ گروگان گیر خبر داد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، دوستعلی جلیلیان بیان کرد: بعدازظهر روز بیست و هفتم اسفند ماه سال گذشته در پی ربایش نوجوانی ۱۲ ساله از جلوی منزل پدری در شهر زاهدان بلافاصله تیم‌های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای نوجوانی ۱۲ ساله به نام آرمان را از مقابل منزل پدرش ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

جلیلیان ادامه داد: در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های بدست آمده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و هویت متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از کار تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام مخفیگاه گروگان‌گیران شناسایی و تیم رسیدگی‌کننده پرونده با کنترل نامحسوس مکان در موقعیت مناسب در روز گذشته موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه نوجوان ربوده شده را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد نمایند و در این عملیات عامل اصلی و دو نفر همدست وی را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم در همان بازجوئی‌های اولیه لب به اعتراف گشود و به آدم ربایی با همدستی ۲ نفر دیگر از بستگانش اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلافات مالی قبلی عنوان کرد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark