کد مطلب: 35737
 
مراسم احیا سومین شب قدر در زاهدان برگزار شد
همزمان با بیست‌وسومین شب ماه مبارک رمضان و در سومین شب قدر، مراسم احیای شب قدر با حضور مردم مومن و روزه‌دار زاهدان در مصلی قدس برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۶
 
به گزارش زاهدانه ، مراسم احیای شب قدر با حضور آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان و نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، همراه با جزء‌خوانی قرآن کریم، برگزاری دعای جوشن کبیر، مراسم قرآن به سر، ذکر مصیبت، مرثیه‌سرایی و سخنرانی در مصلی قدس زاهدان با خیل مردم مومن و روزه‌دار برگزار شد.

مردم خداجوی زاهدان شامگاه یکشنبه شب با حضور در مصلای قدس و مساجد مختلف این شهر به عزاداری در سوگ سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و شب زنده داری و راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز مصری استاد محمد محمود المریجی فضای معنوی خاصی به مصلای قدس زاهدان بخشید و مردم ولایتمدار و روزه دار از صوت دلنشین این قاری بین المللی بهره مند شدند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در آیین شب قدر در مصلای قدس زاهدان گفت: قرآن کریم عظمت شب قدر را در سه موضوع بسیار مهم ˈنزول قرآن، فرود و نزول فرشتگان و مشخص شدن تقدیر زندگی انسانهاˈ مشخص کرده است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی با بیان اینکه تمامی امور زندگی ما در شب قدر مشخص می شود، افزود: قدر به معنای منزلت و ارزشمندی است و ارزش و قدر دعا و نیایش در این شب برابر با هزار ماه است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان اظهار داشت: یهودیان بخاطر نداشتن فهیم صحیح از اندیشه توحیدی، قدر خدا را ندانستند، اینکه قرآن کریم به یهودیان نگاه منفی دارد و آنان را سخت ترین دشمن برای مسلمانان معرفی کرده است امروز این دشمنی را در غزه و قتل عام زنان و کودکان مسلمان مشاهده می کنیم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به جنایات گروهک تروریستی داعش در کشورهای مسلمان عراق و سوریه از خداوند متعال درخواست کرد شر این گروهک تروریستی و جنایتکار از سر مسلمانان کوتاه شود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark