کد مطلب: 56725
 
به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا صورت گرفت:
توزیع 14800 بسته معیشتی هدیه مقام معظم رهبری در جنوب شرق کشور
معاون اقتصادی و مردم‌یاری قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق کشور گفت:14 هزار و 800بسته معیشتی هدیه مقام معظم رهبری به مردم غیرتمند و مرزدار جنوب شرق کشور تامین در حال توزیع است.
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۱
 
سرهنگ شهرام اسکندری در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: از صبح روز گذشته بارگیری 14هزار و 800بسته معیشتی آغاز شده و به مناطق مختلف جنوب شرق کشور به ویژه سیستان و بلوچستان ارسال شده و سعی ومی شود تا قبل از امشب که شب یلدا می باشد، به دست خانواده های هدف برسد.
وی ادامه داد: اکثر این بسته های معیشتی، در بین افراد بی بضاعتی توزیع می شود که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند و سعی می شود تا این افراد تحت پوشش قرار بگیرند.
وی اظهار کرد: برای تامین این بسته ها، یک میلیارد و 500میلیون تومان اعتبار از محل وجوهاتی که مردم برای کمک به افراد بی بضائت در اختیار دفتر مقام معظم رهبری قرار داده، اعتبار هزینه شده است.
وی در تشریح این خبر گفت: در حوزه شمال استان قرارگاه شهید هراتی 3هزار و 800بسته معیشتی در شهرستانهای زابل، نیمروز، هامون، زهک و هیرمند،در حوزه تحت پوشش قراگاه شهید میرحسینی درزاهدان، خاش، میرجاوه و نصرت آباد دو هزار و 400بسته، در حوزه قرارگاه شهید معمار در شهرستانهای ایرانشهر و نیکشهر، فنوج، دلگان، بزمان، قصرقند و جنوب کرمان 4هزار و 150 بسته ، در حوزه قرارگاه شهید معمار شامل شهرستانهای سراوان، سیب و سوران، مهرستان، سیرکان و جالق هزار و 800 بسته معیشتی و در نهایت در محدوده جنوب استان قرارگاه شهید فولادی شهرستانهای چابهار کنارک سرباز و جاسک از شرق استان هرمزگان جمعا هزار و 450 بسته توزیع می شود.
وی تاکید کرد: هزار و 200 بسته ذخیره نیز وجود دارد که در مناطقی که تعداد خانواده ها بیش تر از جمعیت در نظر گرفته شده باشد توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark