کد مطلب: 63169
 
یادداشت؛
دل‌نوشته فرزندان شهدای عملیات تروریستی سیب سوران
فرزند شهدای عملیات تروریستی سیب و سوران گفت: مدافع وطن که به خیل یاران امام حسین (ع) پیوستند، به خونی که پای حفاظت از این امنیت ریختند افتخار می‌کنیم.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۷
 
فرزندان شهدای والامقام عملیات تروریستی سیب و سوران در یادداشتی به «زاهدنیوز» نوشتند: مدافع وطن که به خیل یاران امام حسین (ع) پیوستند و کربلایی شدند اکنون که ما اینجا ایستاده‌ایم به لباس مقدست و به تمام باورهایی که داشتید و به خونی که پای حفاظت از این امنیت ریختند به آنان افتخار می‌کنیم.

سلام به پدر عزیز و قهرمان زندگی‌ام، سه روز است در فراغتان می‌سوزیم و گرمای پرمهر دستانتان را در دستانمان احساس نکرده‌ایم کسی چه می‌فهمد در دل فرزندانتان چه می‌گذرد وقتی برای مدرسه رفتن به‌جای بوسه پرمهرتان، باید قاب عکستان را ببوسیم. به ما گفتند حرف‌های ناگفته‌مان را بگوییم؛ اما از کجا شروع کنیم؛ مگر می‌شود دنیا، دنیا حرف را در برگه جای داد.

پدر جان‌دوست داشتیم کنارمان باشی تا سر بر زانویت بگذاریم و برایت شعر بگوییم از خاطرات فراموش‌نشدنی و روزهای با تو بودن برایت بگوییم، ولی چه کنیم شهادت را بر ماندن در دنیا ترجیح دادی و درس آزادگی را به ما آموختی نماندی؛ چون روح ملکوتی تو نمی‌توانست در این دنیای خاکی بماند.

خوش به حالت ای مدافع وطن که به خیل یاران امام حسین (ع) پیوستی و کربلایی شدی، اکنون که ما اینجا ایستاده‌ایم به تو افتخار می‌کنیم و به لباس مقدست و به تمام باورهایی که داشتی و به خونی که پای حفاظت از این امنیت ریختی تا ما امروز با سربلندی و امنیت اینجا بایستیم و از تو بگوییم تویی که قهرمان تمام داستان‌های کودکی‌ام هستی.

پدر شهیدم به جبران قطره‌های خون پاکت که بر زمین ریخت پرچمی را که برداشتی برافراشته نگه خواهم داشت تا راهت پیوسته نمایان و پر رهرو باشد، بااقتدار می‌گوییم ما فرزندان شهیدان، شهید محسن کمالی دوست، شهید کاظم ملائی، شهید بهشتی بارانی، شهید حسین سردشتی بیرجندی، شهید اسماعیل بزی اله روی هستیم، مردانی که در همین آب‌وخاک به دنیا آمدند و باغیرت و مردانگی بزرگ شدند و در راه حفاظت از ناموس و امنیت در راه مبارزه با تروریست‌های کوردل دلیرانه جنگیدند و برگزیده شدند تا نامشان همواره بر قله‌های شهامت ماندگار بماند.

از شما یاران و سربازان وطن درخواست داریم که زمین را از وجود تروریست‌های کوردل و ازخدابی‌خبر پاک کنید تا دیگر چشمان فرزندی در فراق پدر اشک‌بار نشود پدر جان همان روزی که دستان گرم و مهربانت را بر سرمان کشیدی و با بوسه‌هایت به ما طراوت بخشیدی نمی‌دانستیم این آخرین دیدار ما و توست گرمای دستانت را همیشه بر شانه‌هایمان احساس خواهیم کردم تا آخر ایستاده‌ایم و راهت را ادامه خواهیم داد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark