کد مطلب: 33793
 
۲۰۰ زائر زاهدانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند
در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) که با حضور مسئولان ادارات در فرمانداری زاهدان تشکیل شد، ۲۰۰ نفر زائر از شهرستان زاهدان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۸
۲۰۰ زائر زاهدانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زاهدان، جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) با حضور مسئولان ادارات و به ریاست عباسعلی ارجمندی فرماندار شهرستان زاهدان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار زاهدان در این جلسه هدف از برگزاری این جلسه را برنامه‌ریزی برای میثاق با شهدا و با نماد انقلاب حضرت امام (ره) دانسته و اظهار کرد: همه ساله تعداد زیادی از مردم شهرهای مختلف به عنوان نمونه‌ای از ملت ایران راهی مرقد مطهر حضرت امام (ره) برای تجدید عهد و پیمان با این عزیز سفر کرده می‌شوند که می‌طلبد با همت ایمان و اراده دست به دست هم برنامه‌های خوبی را برای این روزها تدارک ببینیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب در عصر حاضر است که حضرت امام (ره) با این انقلاب ارزش‌های فراموش شده را به جهان معرفی و بر مبنای این ارزش‌ها حکومتی را بنا کردند که سعادت بشریت را به ارمغان آورد و امروز می‌بینیم کشورهای مسلمان متوجه این ارزش‌ها شده و از حکومت اسلامی الگو می‌گیرند.

ارجمندی، افکار الهی و معنوی این مرد بزرگ که برخاسته از متن اسلام بود را دلیل موفقیت این انقلاب در عرصه جهانی دانسته و گفت: همه ساله به پاس قدردانی از این نعمت بزرگ، برنامه‌های خاصی ترتیب داده می‌شود و سفرهایی از شهرهای مختلف به مرقد مطهر صورت می‌پذیرد.

فرماندار زاهدان بیان کرد: امروز رسالت مسئولان خدمت رسانی به این مردم انقلابی است و هر مسئولی باید خود را به عنوان سرباز نظام دانسته و وسعت دیدش وسیع باشد و با تلاش شبانه روزی رضایت مردم را فراهم کند چرا که پایگاه اصلی این نظام در قلوب مردم جای دارد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان نیز در این جلسه با بیان اینکه به برکت قیام حضرت امام (ره)، ملت ایران از یوغ استکبار جهانی رهایی پیدا کرد گفت: امروز باید راه و افکار امام (ره) زنده نگه داشته شود.

مسعود پناهی با برآورد هزینه‌های اعزام زائران، سهمیه این شهرستان را 200 نفر عنوان و همکاری تمامی ادارات عضو ستاد را خواستار شد.

نماینده تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اهم برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان را عزاداری هیئت‌های مذهبی در روز 14 خرداد در مساجد سطح شهر، مراسم عزاداری با حضور بانوان، برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی، مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت وصیت‌نامه حضرت امام (ره )، توزیع بسته‌های فرهنگی در کاروان اعزامی، محافل انس با قرآن کریم و شب شعر در این ایام ذکر کرد.

همچنین در این جلسه، پیشنهاداتی در زمینه نحوه برگزاری مراسمات سالگرد ارتحال امام (ره) و ارائه و وظایف هر یک از ادارات تعیین شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark