کد مطلب: 45467
 
"من زنده ام" مهمان 17 ساله های زاهدانی می شود
همایش" ما زنده ایم" با حضور نویسنده پرفروش ترین کتاب سال 93 معصومه آباد در زاهدان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۰
"من زنده ام" مهمان 17 ساله های زاهدانی می شود
 
به گزارش زاهدانه به نقل از عصر هامون، معصومه آباد نویسنده کتاب «من زنده‌ام»، پرفروش‌ترین کتاب سال 93 روز چهارشنبه مهمان مردم زاهدان خواهد بود.
در این همایش علاوه بر سخنرانی نویسنده کتاب من زنده‌ام، نقد و بررسی این کتاب و پرسش و پاسخ با حضور عموم علاقه‌مندان و بالاخص دختران نوجوان 17 ساله در دستور کار قرار دارد.
این همایش روز چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه ساعت 19:45 در محل پردیس رسالت زاهدان(مرکز تربیت معلم خواهران) واقع در خیابان دانشگاه، نبش دانشگاه 49، جنب پل روگذر شهدای وحدت برگزار می شود.
معصومه آباد که به عنوان یک دختر 17 ساله در روزهای آغازین جنگ، به اسارت بعثی‌ها در می‌آید، خاطرات تلخ و شیرین خود را در قالب کتاب "من زنده‌ام" به رشته تحریر درآورده و با استقبال چشمگیر مردم و اهالی مطالعه و منتقدان مواجه شده است.
لازم به ذکر است که پیش از این، مسابقه کتابخوانی "کتاب زندگی" با محوریت کتاب من زنده‌ام در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد که با مشارکت گسترده مردم همراه شد. در این مسابقه تعدادی از کتابخوانان استان به عنوان برگزیده انتخاب شدند که در این همایش هدایای آنها اعطا خواهد شد.
این همایش و برنامه‌های جانبی آن با همت و مشارکت بسیج جامعه زنان، بسیج دانشجویی، اداره ورزش و جوانان، شورای شهر، شهرداری زاهدان، جمعیت مردم نهاد بانوان یاس نبوی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و فروشگاه کتاب آسمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark