کد مطلب: 39464
 
محرم در راه است/ محرم،‌ماه شجاعت‌های بی‌پایان
یک مشاور مذهبی گفت:هرآنچه در دین اسلام وجود دارد از برکت عاشورای امام حسین علیه‌السلام است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۳
به گزارش زاهدانه ، میلاد نیکو پایان مشاور مذهبی گفت: هر آنچه که در دین اسلام و جود دارد مانند یادگیری احکام، آشنا شدن با خدا و قیامت از برکت‌ عاشورای امام حسین (ع) است.
 
وی با اشاره به اینکه محور محبت و امیدها در دنیا وآخرت بعد از ولایت امیرالمومنین علیه السلام، امام حسین علیه‌السلام است، افزود:درایام سوگواری آن بزرگوار به خصوص در ماه محرم و صفر بهتر است از شادی دوری کنیم، از لباسهای رنگی و آرایش و تبریک گفتن پرهیز کنیم تا اثرات این احترام را در دنیا وآخرت ببینیم.
 
وی عنوان کرد: امام صادق علیه‌السلام در حدیثی چنین فرموده است یاد مصیبت امام حسین علیه السلام زندگی را بکام انسان تلخ می‌کند.
 
میلاد نیکوپایان اظهار داشت: محرم چنان عظم دارد که دوستان و همچنین اهل بیت(ع) به آنچه درارتباط با واقعه کربلاست مانند آب، حرم مطهر، عکس حرم و ضریح اشک می‌ریزند و به امام حسین علیه‌السلام از راه دور سلام می‌دهند.
 
وی با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم همه جوانب زندگی خود را رنگ حسینی بخشیم افزود: طبق دستوراتی که از اهل بیت به ما رسیده است،سعی کنیم کام فرزندان را با تربت سید الشهدا(ع) و نماز را نیز با تربت آن حضرت بخوانیم و اینها یعنی از هنگام تولد تا زمان مرگ باید به یاد امام حسین(ع) بود و امید روزی که تمام زندگی‌ها متاثر از زندگی ائمه و معصومین باشد.
 
انتهای پیام/  
Share/Save/Bookmark