کد مطلب: 34595
 
معرفی چند سايت ويژه برای ماه مبارک رمضان + لینک سایت‌ها
در این بسته به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا سایت‌های کاربردی و جامع مثل قرائت آنلاین قرآن کریم برای شما روزه داران عزیز معرفی می‌کنیم.
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
 
رمضان ماه مهمانی بزرگ الهی است که دروازه‌های مهمان سرای بزرگ الهی گشوده می‌شود و شمیم دل نواز عطر بهشت ربانی، مشام جان‌های عشاق را می‌نوازد و سرود و عشق وصل را در دل عاشقان می‌انگیزد. رمضان ماه نزول رحمت و فرود عزت و عروج عبادت و صعود طاعت و سپر محکم خداوند است که همگان را از عذاب اخروی مصون و محفوظ می‌دارد. ما هم به همین منظور در این بسته به معرفی چند سایت مرتبط با این ماه پر برکت می‌پردازیم.




سایت جامع ماه مبارک رمضان
سایت جامع ماه مبارک رمضان یک سایت کامل و مفید برای ماه رمضان و روزه داران عزیز می‌باشد این سایت از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در پایین به طور خلاصه به برخی از آنها می‌پردازیم.



سلامتی در ماه رمضان: در این بخش به معرفی بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها می‌پردازد و غذاهای مفید برای سحری را معرفی می‌کند تا روزه‌داران بهترین تغذیه را در ماه مبارک رمضان داشته باشند.

آشپزی در ماه رمضان: در این بخش طرز تهیه غذاهای مفید و متناسب با ماه مبارک رمضان را آموزش خواهید دید.

پرسش و پاسخ‌های متداول: مراجع تقلید به پرسش‌های شرعی کاربران در این قسمت پاسخ می‌دهند.

ماه رمضان و تفسیر قرآن: از این بخش می‌توانید به بخش تفسیر سوره‌ها و آیات قرآن کریم دسترسی داشته باشید.

ادعیه رمضان: دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان را از این بخش دنبال کنید و به قرائت آن‌ها بپردازند.

نواها و نماها ماه مبارک رمضان: در این بخش شما کاربران عزیز می‌توانید به فایل‌ها صوتی و روضه‌ها دسترسی داشته باشید.




سایت قرآنی تنزیل
یکی از اعمالی که در ماه مبارک رمضان خیلی به آن سفارش شده خواندن قرآن کریم است. تنزیل دات نت یک سایت قرآن آنلاین می‌باشد، این سایت محیط کاربری ساده‌ای دارد که امکانات جالبی از جمله جستجو، فهرست، قرائت، ترجمه قرآن و کلی امکانات دیگر را برای شما روزه داران عزیز فراهم می‌کند. تنزیل داری قرائت آنلاین پیشرفته است به طوری که شما می‌توانید از بین 26 قاری، قاری مورد نظرتان یکی را انتخاب کرده و به قرائت قرآن گوش دهید. از ویژگی‌های دیگر این سایت می‌توان به ترجمه فارسی سوره‌ها اشاره کرد.





سایت حضرت آیت ا... العظمی مکارم شیرازی
یکی از کامل‌ترین سایت‌های قرآن کریم بخشی از سایت حضرت آیت ا... مکارم شیرازی است که امکانات جالبی را برای شما روزه داران عزیز فراهم کرده است. این سایت ویژگی‌های متقاوتی دارد که به غیر از متن قرآن کریم و ترجمه فارسی به تفسیر سوره‌ها و استخاره هم دسترسی دارید. همچنین این سایت قرائت آنلاین هم دارد که می‌تواند در روان خوانی آیات کمک زیادی به شما کاربران کند. در کل این سایت ظاهری زیبا و ساده دارد که توصیه می‌کنیم این سایت را از دست ندهید.





کلام خدا، پایگاه تلاوت آنلاین قرآن
کلام خدا، پایگاه تلاوت آنلاین قرآن کریم است که تمامی سوره‌ها را به طور منظم و مرتب دسته بندی کرده است، به طور که هر کاربری به راحتی می‌تواند سوره مورد نظر خود را پیدا کند. با انتخاب هر سوره در کنار آن می‌توانید به ترجمه فارسی هم دسترسی داشته باشید.




 • دریچه فناوری اطلاعات



ضمن قبولی طاعات و عبادات شما کاربران عزیر در این ماه پر برکت
اعضای تحریریه دریچه را هم از دعاهای خیرتان بی نصیب نفرمائید

 
Share/Save/Bookmark