کد مطلب: 62206
 
بیانیه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت روز جهانی قدس، اقشار مختلف مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد‎.

‎ ‎در متن این بیانیه آمده است‎:

روز قدس، یک روزجهانی است؛ روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. امام خمینی(ره)

نامگذاری آخرین جمعه هر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، تصمیمی استراتژیک و در حقیقت روز احیای تفکر وحدت و یکپارچگی جهانی امت اسلام است.

روزی که به نمادی از مظلومیت و تظلم ملت در حصر و آواره فلسطین در برابر جنایت رژیم غاصبی تبدیل‌شده که در طول تاریخ سیاه حیات خود، دست به انواع قتل‌عام‌ها، نسل‌کشی‌ها و جنایت‌ها علیه بشریت در سراسر جهان و مخصوصاً اراضی مقدس اشغال‌شده مسلمانان‌زده است.

روز قدس امسال به لطف الهی از هر زمان دیگری به آرمان آزادی فلسطین نزدیک‌تر هستیم و این رژیم کودک کش در عمر خود هرگز گرفتاری‌های هولناکی، چون امروز نداشته است.

دروغگویان مدّعی حقوق بشر در اروپا و آمریکا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین مهر سکوت بر لب زده‌اند و باید به حقیقت اذعان داشت هم‌افزایی مسلمین بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آمریکایی و اروپایی آن است.

امروز پرچمی را که حضرت امام خمینی (ره) در محوریت وحدت جهان اسلام در موضوع فلسطین برافراشت، همچنان به دست توانای جانشین به حق‌ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برافراشته نگه‌داشته شده است و آزادگان جهان به‌خوبی می‌دانند که حرکت نزولی و رو به زوال رژیم دشمن صهیونیستی بدون وقفه ادامه دارد و قدس شریف در آستانه‌ی آزادیست.

مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ضمن همدردی و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، از مردم ولایتمدار استان دعوت می‌کند در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور به هم برسانند و با استعانت از درگاه ایزد منان و توجهات خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با شعار‌های کوبنده، انزجار و نفرت خویش را از رژیم سفاک صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و حامیانش اعلام کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark