کد مطلب: 49436
 
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان خبر داد:
پیش بینی1567شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان/ 99 کاندید انتخاباتی با هم رقابت می کنند
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یک هزار و 567 شعبه اخذ رای در سیستان وبلوچستان پیش بینی شده است، گفت: در این دور از انتخابات 99 نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
 
به گزارش زاهدانه، علی‌اصغر جمشیدنژاد در جلسه ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با اشاره به پیش بینی شعبات اخذ رای در استان اظهار داشت: سازماندهی لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه ، با شور و حضور حداکثری مردم با تعیین یک هزار و 567 شعبه اخذ رأی برای انتخابات سیستان وبلوچستان صورت گرفته است.
وی گفت: از تعداد مکان های پیش بینی شده 722 شعبه ثابت و 845 شعبه دیگر نیز سیار می باشد.
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان در ادامه از فعالیت 25 هزار نفر به عنوان عوامل دست‌اندرکار انتخابات خبر داد و افزود: 5 نفر از کاندیداها در سطح حوزه انتخابیه انصراف داده و 99 نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان اینکه زمینه برای برگزاری انتخاباتی گسترده و باشکوه در سیستان و بلوچستان فراهم شده است، بیان داشت: در زمینه تبلیغات کاندیداها تخلف خاصی مشاهده نشده و موارد جزئی که پیش آمده نیز بررسی و برطرف شده است.
این مسئول ادامه داد: برای خبرنگاران و احزاب در روز انتخابات جایگاهی پیش‌بینی می‌شود تا بتوانند به فعالیت خود بپردازند.
وی در پایان با اشاره به اینکه ستادهای انتخاباتی نباید به یکدیگر هتاکی کنند یا به تخریب سایر کاندیداها بیردازند، گفت: جمعه هفتم اسفند ماه آغاز رای گیری به مدت 10 ساعت برابر قانون می باشد که افراد واجد شرایط باید با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه به مکان های اخذ رای مراجعه کنند.
گفتنی است که تعداد 162شعبه اخذ رای مختص به شهرستان زاهدان می باشد که از این تعداد بیش از 100 صندوق رای در مدارس اهم از دبستان، دبیرستان، راهنمایی و هنرستان پیش بینی شده است.
استان سیستان و بلوچستان افزون بر دو میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد که یک میلیون و 685 هزار و 760 نفر آنان واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark