کد مطلب: 29960
 
دهه فجر 60 برنامه محوری در زاهدان برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت :60 برنامه محوری فرهنگی، هنری،ورزشی همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۳
 
به گزارش زاهدانه  زاهدانه : حجت الاسلام عباس دانشی ظهر امروز همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : 1500 برنامه متنوع فرهنگی در زمینه قرآن، هنر، ورزش و همایش ها و نشست های مردمی خواهد بود که بخشی از برنامه ها به صورت محوری در مرکز استان برگزار می شود.

وی گفت : جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و جشنواره قرآنی خانواده، برگزاری همایش های علمی و ورزشی بخشی از برنامه های ایام الله دهه فجر در زاهدان است.

وی افزود: برگزاری همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی، یادواره اولین شهید انقلاب،غبار روبی مزار شهدا، دیدار خانواده شهدا، رو نمایی از بزرگترین پروژه مکتوب استان و جشنواره اگر کتاب نخوانیم از مهمترین برنامه ها است.
حجت الاسلام دانشی بیان کرد: معرفی دستاوردهای انقلاب به اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان از اهداف این برنامه ها است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به این که حضور اقشار مختلف مردم در مراسم ایام الله دهه فجر باعث عزت و افتخار کشور است گفت: برنامه ریزی لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم و حضور مردم در مراسم اندیشیده شده است.

وی در پایان گفت: مهمترین برنامه برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن است که سرلوحه تمام برنامه های دهه مبارک فجر در این استان است که به همت مردم انقلابی و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

برای دیدن جدول برنامه ها محوری کلیک کنید

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark