کد مطلب: 31561
 
عملیات ساخت یک مجتمع بزرگ آموزشی در زاهدان توسط خیر مدرسه سازآغاز شد
عملیات ساخت نخستین مجتمع بزرگ آموزشی خیر ملی ˈعباس مصلی نژادˈ در سیستان و بلوچستان با حضور مسوولان کشوری و استانی در مجاورت دبیرستان پسرانه تیزهوشان واقع در بلوار معلم زاهدان آغاز شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۱
به گزارش زاهدانه ، ˈالله مراد عباسیˈ مدیر اجرایی بنیاد فرهنگی مصلی نژاد در این مراسم گفت: بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجتمع توسط این بنیاد تا مرحله تجهیز کامل هزینه می شود.

وی اظهار داشت: عملیات ساخت این فضای آموزشی مشتمل بر کلاس های درس و سرسرای ورزشی در گستره حدود چهار هزار متر مربع تا مهرماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: از آنجا که مدارس و دانشگاه ها زیرساخت های توسعه انسانی هر جامعه را تشکیل می دهند تمام تلاش بنیاد خیریه و خصوصی ما ساخت حداقل دو مدرسه در مراکز تمام استان های کشور است.

نماینده بنیاد فرهنگی مصلی نژاد افزود: تاکنون مدارس زیادی توسط این بنیاد در شهرهای مختلف از جمله 20 مدرسه و یک کانون پرورش فکری در مشهد و به صورت موردی در شهرهای تهران، البرز، قزوین، بوشهر و شیراز ساخته شده یا در دست اجرا است.

در مراسم آغاز این طرح عمرانی - فرهنگی معاون وزیر آموزش پرورش، معاون امنیتی استاندار و شماری از مسوولان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark