کد مطلب: 63116
 
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:
در مسیر ترویج فرهنگ اقامه نماز از عمق جان کار کنید
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در مسیر ترویج فرهنگ اقامه نماز از عمق جان کار کنید چرا که این فریضه نعمت بزرگ الهی است که اگر انجام آن را جدی‌تر بگیریم قطعاً برکات آن را در زندگی خود خواهیم دید.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» روابط‌عمومی استانداری، عباسعلی ارجمندی در نشست توسعه و ترویج فرهنگ نماز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: جلسات توسعه و ترویج فرهنگ نماز جلساتی اداری نیستند؛ بلکه نماز امری فراتر از بروکراسی اداری بوده که به قلب انسان‌ها مربوط می‌شود.

وی افزود: شیرینی و حلاوتی که در نمازخواندن احساس می‌کنیم با هیچ فریضه دیگری قابل‌مقایسه نیست چرا که در این عمل ما به یک بی‌نهایت متصل می‌شویم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تصریح کرد: در مسیر ترویج فرهنگ اقامه نماز از عمق جان کار کنید چرا که این فریضه نعمت بزرگ الهی است که اگر انجام آن را جدی‌تر بگیریم قطعاً برکات آن را در زندگی خود خواهیم دید.

وی با بیان اینکه نماز کارخانه انسان‌سازی است افزود: عمل به این فریضه الهی موجب بازدارندگی از گناهان خواهد شد و یاد خدا را در دل‌ها زنده می‌کند.
ارجمندی تأکید کرد: متوجه کردن خانواده‌ها به انجام فریضه نماز اهمیت فراوانی دارد چرا که والدین الگوی فرزندان هستند، بنابراین باید ترویج فرهنگ نماز را از خانواده‌ها آغاز کنیم.

ارجمندی اذعان کرد: در ایام نوروز نمازخانه‌های بین‌راهی باید تجهیز شود همچنین از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران برای احداث نمازخانه‌های بین‌راهی استفاده گردد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark