کد مطلب: 56835
 
30نیروی جدید در منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان جذب می شوند
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل 30نیروی جدید جذب می کند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۱
 
مصطفی ریکی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در راستای تأمین بخشی از نیروهای کارشناسی مورد نیاز از محل مجوز صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور تعداد 30 نفر به صورت پیمانی استخدام می کند.
وی ادامه داد: از محل مجوز 544 سهمیه استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور، جذب 30 نفر نیرو به این اداره کل تخصیص یافته است.
وی اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان دارای شرایط از امروز تا 9 بهمن ماه امسال در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir گردش کار و عملیات استخدامی مربوطه آغاز و از طریق برگزاری ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در 17 اسفندماه 1397 توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به عنوان مجری انجام خواهد شد.
ریکی گفت: سهمیه این اداره کل، ترکیبی از مشاغل مورد نیاز است که برای تصدی پست های سازمانی حقوقی، جنگل و مرتع، آبخیزداری، امور اراضی و فناوری اطلاعات در سطح کارشناس و بالاتر جهت خدمت در شهرستان های استان پذیرفته خواهند شد.
وی بیان کرد: هماهنگی جهت جذب سهمیه های قانونی به ویژه سهمیه ایثارگران به صورت متمرکز از طریق سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته و ایثارگران معززی که واجد شرایط بهره مندی از امتیازات استخدامی می باشند نیز می توانند بر اساس مندرجات آگهی منتشره اقدام لازم را به عمل آورند.
وی تصریح کرد: منابع مطالعاتی خاصی برای آزمون تخصصی از سوی مراجع قانونی اعلام نشده و سؤالات با محوریت متون درسی سطوح کارشناسی رشته های مرتبط با مشاغل خواهد بود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark