کد مطلب: 45305
 
مدیر حوزه طوبی زاهدان:
ابتکار سپاه پاسداران ،وحدت در استان را تامین کرد
مدیر حوزه طوبی زاهدان گفت: سپاه پاسداران با بها دادن به مردم،علماء و ریش سفیدان توانست آشوب وناامنی را در استان از بین ببرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۸
 
مولوی عبدالغنی بارانی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه بابیان این مطلب که سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها حضورپررنگی از خودایفا می کند گفت:قدرت نظامی به تنهایی امنیت در استان را فراهم نکرد بلکه ابتکار سپاه پاسداران الخصوص سردارشوشتری با بها دادن به مردم، علماء وریش سفیدان بود که وحدت را تامین وآشوب وناامنی را ازبین برد.
وی افزود: ناامنی و آشوب در تمامی شهرها وجود دارد ومختص این استان نیست برهمین اساس نباید مسائل ناامنی را بزرگ جلوه داد.
مدیرحوزه طوبی زاهدان ادامه داد : سپاه پاسداران که به فرموده امام خمینی (ره) تاسیس شد بعنوان بازوی قوی برای نظام وکشور در حفظ ،حراست وپاسداری از این مرز وبوم با جدیت تمام تلاش کرده است لذا هرجایی که این نیروی قوی حضور فعال خود را نمایان کرده دشمنان از اجرای برنامه های خود ناکام ماندند وهراس دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد : برادران شیعه وسنی در لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران با رهبری ولایت فقیه در تامین امنیت وآبادانی کشور تلاش خود رامیکنند و از آنجایی که دشمن به مرزهای استان ما نزدیکتراست ،سپاه در دلهای مردم نفوذ ومردم را همگام وهمراه خود کرد تا امنیت بیشتری در استان ایجاد کند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark