کد مطلب: 50160
 
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدانه:
بهترین هدیه دوران خدمتم دیدار با رهبر انقلاب بود/ هر کجا سپاه ورود پیدا کرد آبادانی و موفقیت حاصل شد
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ورود سپاه به هر عرصه ای موفقیت و آبادانی را در پی دارد، گفت: پاسداران همیشه برای اجرای فرامین رهبری، حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای نظام و انقلاب آماده هستند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۵
 
سرهنگ عوضعلی فقیری در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به  میلاد امام حسین(ع) و نامگذاری این روز به نام روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مهمی در حفاظت از دستاوردهای جمهوری اسلامی دارد  از اینرو هر کجا که جامعه با مشکل مواجه شود سپاه موظف است ورود پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه ورود سپاه به هر عرصه ای موفقیت و آبادانی را در پی دارد، گفت: یک پاسدار هرچه در توان دارد را در طبق اخلاص گذاشته و بر اجرای فرامین رهبری، حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای نظام و انقلاب آماده است.
وی با اشاره به اینکه پاسداری حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است، افزود: رسالت پاسداری سنگین است چرا که آنها بعنوان بازوان ولایت باید وظایف خود را انجام دهند و همه هم و غم و تلاش خود را بگذارند تا به آن چشم انداز و اهداف اصلی نائل شوند.
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان با بیان اینکه سپاه سیستمی خوب، مناسب برنامه ریز و مدیریتی دارد، گفت: در این مجموعه غیر واقعیت وجود ندارد زیرا پاسدار خود را متعهد به رهبری می داند لذا با واقعیت ها سروکار دارد چون بر اساس آن وقایع تصمیم گیری ها گرفته می شود.
وی بیان داشت: سپاه انقلابی، مکتبی و مردمی است لذا برای مردم کار می کند از اینرو ما وظیفه داریم جنبه های مکتبی، دینی و مردمی بودن آنرا حفظ کنیم.
سرهنگ فقیری با اشاره به اینکه اجرای فرامین رهبری یکی از رسالت های سپاه پاسداران است، افزود: اگر امسال از طرف مقام معظم رهبری بعنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شد خوشبختانه سپاه پاسداران بیش از پنج سال است که این مهم را عملی کرده است.
وی با اشاره به اینکه سپاه در جهت محقق کردن منویات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی برنامه های زیادی را به دولت ارائه داده است، تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان برنامه های بسیار خوبی پیش بینی و برنامه ریزی شده که باید گفت سپاه بعنوان نیرویی انقلابی باعث تحرک دیگران است چرا که هم خود کار می کند هم دیگران را وادار به انجام کار می کند.
وی ادامه داد: مردم باید موقعیت ایران را بخوبی درک کنند؛ اگر بصیرت و درک آنها بر اساس واقعیت ها و منویات رهبری شکل بگیرد دشمن در اجرای اهداف شوم خود ناکام باقی می ماند.
این مسئول با اشاره به اینکه هدف دشمن سلب امنیت و وحدت در بین آحاد جامعه است، افزود: در این برهه از زمان همه باید در کنار هم باشیم و با اجرای فرمایشات رهبری دشمن را در اجرای اهدافش مایوس کنیم.
سرهنگ فقیری با بیان اینکه بیش از سی و اندی سال است که در حال خدمت به نظام و انقلاب می باشد، گفت: بهترین هدیه من در این دوران دیدار با مقام معظم رهبری بود که ایشان به همه زاهدانی ها سلام رساند و دیگری هدیه ای بود که به دیدار حضرت امام(ره) در جماران رفتیم و ایشان پس از ایراد سخنرانی به ما هدیه دادند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark