کد مطلب: 62991
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج زکیه (س):
ایرانیان پیام انقلاب را به جهانیان اعلام می‌کنند
فرمانده حوزه مقاومت بسیج زکیه (س) گفت: بیست و دوم بهمن‌ماه روزی است که ایرانیان با افتخار پیام انقلاب را به جهانیان اعلام می‌کنند و با همبستگی و تعهد، به رشد و تعالی کشور کمک می‌کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
 
الهه دادی پور در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: هم‌زمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کلیه پایگاه‌های ذی‌ربط این حوزه و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور به هم رساندند و حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

وی ادامه داد: بیست و دوم بهمن‌ماه روزی است که مردم ایران در سال ۵۷ به خودآگاهی رسیدند و فریاد عدالت را برافروختند؛ روزی که خاک این سرزمین اعتراضات مردم در مقابل حکومت دیکتاتوری و ستمی که سال‌ها بر آنها روانه شد را پذیرفت.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج زکیه (س) تصریح کرد: امروز، روزی است که مردم ایران به میدان خواهند رفت و حضور پر اقتدار خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی در پایان افزود: بیست و دو بهمن روزی است که هرکدام از ایرانیان با افتخار پیام انقلاب خود را به جهان اعلام می‌کنند و با همبستگی و تعهد به اهداف انقلاب، رشد و تعالی جامعه کمک می‌کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark