کد مطلب: 48807
 
امام جمعه نصرت آباد:
اعدام شیخ نمر باعث سست شدن پایه های حکومت آل سعود می شود
امام جمعه نصرت آباد گفت: اعدام شیخ نمر نشان از اوج خشمگیری سران سعودی دارد که باعث سست شدن پایه های حکومت آل سعود می شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
 
به گزارش زاهدانه، بر اساس بیانیه وزارت کشور عربستان، حکم اعدام شیخ نمر به همراه 46 متهم دیگر که بیشتر آنها تروریست معرفی شده‌اند در 12 منطقه در عربستان اجرا شده است.
در پی این خبر امام جمعه نصرت آباد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: وحشیگری از این بدتر نمی شود اینکه یک انسانی را که از حق و حقیقت سخن به میان می آورد را اعدام کرده اند کار درستی نیست و از نظر جوامع بین المللی این اقدام محکوم است.
مولوی جان داد نارویی با اشاره به اینکه علمای اهل سنت این اقدام را محکوم می کنند، گفت: خون شیخ نمر پایه های رژیم متوحش آل سعود را به لرزه در می آورد زیرا خون شهدا پایمال نخواهد شد و موجب پایان دادن به تاریخ سیاه مالکیت وهابی خواهد شد.
وی از مسئولین جمهوری اسلامی ایران خواستار پیگیری این اقدام وحشیانه آل سعود را داشت و افزود: باید این اقدام وحشیانه حکومت آل سعود از جوامع بین المللی پیگیری کنند.
مولوی جان داد نارویی بیان داشت: اعدام شیخ نمر نشان از اوج وحشیگری سران سعودی دارد که باعث سست شدن پایه های حکومت آل سعود می شود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark