کد مطلب: 45369
 
افتتاح ناحیه‌ی ویژه شهرداری در شهرک غرب
ناحیه‌ی ویژه شهرک غرب (جهاد) با حضور مسئولین استانی و شهری در زاهدان افتتاح شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۷
 
به گزارش خبرنگار زاهدانه، در مراسح افتتاحیه‌ی این ناحیه دکتر کرد معاون توسعه و عمران استانداری با اظهار خشنودی از شروع رسمی و سازمانی فعالیتهای شهرداری زاهدان در این منطقه از شهر گفت: پیگیریهای مسئولین شهری و مشارکت همه جانبه‌ی اهالی شهرک جهاد منجر به حل نسبی مسائل و مشکلات این منطقه از شهر شده است که افتتاح ناحیه‌ی ویژه شهرداری نیز مؤید همین امر است.
وی با تاکید بر ادامه‌ی پیگیریها و تلاشها جهت رفع مشکلات اظهار داشت: باید جلسات تخصصی و کاربردی با حضور مسئولین شهری و مردم در همین منطقه تشکیل شود تا دیگر مشکلات منطقه نیز به مرور زمان حل شود.
در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر نیز به موضوع آبخوان شهر زاهدان اشاره کرد و گفت: باید ادارات و ارگانهای مختلف مسئول در خصوص برنامه‌ریزی جهت جلوگیری از ورود فاضلاب شهری به آبهای زیرزمینی و آلودگی‌های احتمالی اقدامات جدی انجام دهند تا از این منظر تهدیدی متوجه آبهای زیرزمینی شهر و شبکه‌ی آبرسانی نگردد.
ناروئی همچنین به اخذ حقوق و مطالبات مردم از دستگاه‌ها و صندوق تعاونی مسکن شهرک جهاد اشاره کرد و گفت: باید این مطالبات اخذ شود و جهت توسعه‌ی محل هزینه شود.
شهردار زاهدان نیز در این مراسم از ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات شهرداری‌های مناطق در ناحیه‌ی ویژه شهرک جهاد خبر داد و اظهار داشت: در صدد هستیم تا در این منطقه یک مجموعه‌ی خدماتی شکل بگیرد تا دیگر خدمات مورد نیاز مردم نیز در آن ارائه شود .
دکتر سید سیدالحسینی با اشاره به مساحت 440 هکتاری منطقه‌ی غرب گفت: ان‌شاءا... دیگر خدمات مورد نیاز منطقه همچون آتشنشانی، سرای محله و پارک محله در سال جاری صورت خواهد گرفت.
وی در پایان از تشکیل شورای توسعه‌ی اراضی غرب خبر داد و گفت: مردم منطقه به اتفاق کارشناسان حوزه‌ی مدیریت شهری و مدیران شهری اعضای شورای توسعه‌ی محله خواهند بود که با برگزاری جلسات و بررسی مشکلات، جهت و سمت و سوی توسعه‌ی منطقه را مشخص و هدایت خواهند کرد.
فرماندار زاهدان نیز در سخنان کوتاهی با تاکید بر اینکه بزرگترین پروژه‌ی مشارکت مردمی در این منطقه شکل گرفته است اظهار داشت: بزودی ادارات و دستگاه‌های دیگر هم جهت خدمت رسانی به مردم وارد عمل خواهند شد که ساخت مدرسه، مرکز بهداشت، کلانتری محل و ایجاد شعبه‌ی بانک بخشی از آنها خواهد بود.
در ادامه‌ی مراسم نماینده‌ی اهالی حل نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیریت شهری خواستار پیگیری ایجاد راه دسترسی شهرک جهاد از سمت بلوار پرستار و رفع مشکل آب‌رسانی به منطقه شد.
در پایان، مسئولین حاضر در مراسم از تلاشها و پیگیریهای خانم مهندس راشکی شهردار منطقه‌ی یک قدردانی کرده و برای مهندس ایوب کرد سرپرست ناحیه‌ی ویژه شهرداری شهرک جهاد آرزوی توفیق و موفقیت کردند.
Share/Save/Bookmark