کد مطلب: 52326
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
اولویت هر قشر مقابله با مهمترین منکر است/ تذکر لسانی جامعه را به سمت اصلاح حقیقی پیش می برد
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: باید با همدلی، رسالت محوری، بدون تنش و با اولویت تذکر لسانی جامعه را به سمت اصلاح حقیقی و واقعی پیش برد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۷
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین معروفی یکی از برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهضت روشنگری امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: این اقدام به عنوان یک حرکت جهادی و انقلابی پایه گذاری شده است.
وی شناسایی و مقابله با مهمترین منکر را اولویت هر قشر بیان کرد و گفت: برگزاری دوره های یک هفته ای خاص موضوع امر به معروف و نهی از منکر، هم اندیشی فصلی فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر پایگاهها و مساجد، استفاده از ظرفیت رادیو و تلویزیون برای پخش برنامه های آموزشی، برگزاری دوره های امر به معروف و نهی از منکر برای متولیان و آموزش مهارت هسته ای سه نفره برای حلقه های صالحین از دیگر برنامه های سپاه پاسداران است.
وی با اشاره به نقش و اهمیت خانواده ها در این زمینه بیان کرد: در کنار خانواده؛ بسیج مستضعفین و جزء برنامه های جامع 21 برنامه محوری در دستور کار برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد که در ستادهای مراکز، شهرستان ها و نواحی در حوزه ها و پایگاه ها با حضور ائمه جماعات، معتمدین و بسیجیان فعال هستند.
فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: باید با هماهنگی، همدلی، اعتقاد و رسالت محوری بدون تنش با آموزش های دقیق و با اولویت تذکر لسانی جامعه را به سمت اصلاح حقیقی و واقعی پیش برد.
سردار معروفی گفت: باید در این حوزه با هوشیاری، دقت، تامل، علم و اخلاص در عمل گام برداشت تا کار ماندگار و برای رضای خدا باشد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark