کد مطلب: 39376
 
رئیس قوه مجریه اجازه ندهد نقش اصولگرایان با داس اصلاح‌طلبی درو شود
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: رئیس جمهور نباید اجازه دهد که اصولگرایان دلسوز، کاردان و انقلابی که نقش‌شان در انقلاب جنگ و اطاعت از مقام معظم رهبری صدچندان از بقیه طیف‌ها است، با داس اصلاح‌طلبی درو و از صحنه مدیریتی کشور کنار گذاشته شوند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
به گزارش زاهدانه ، "حبیب برومند داشقاپو" نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 مهر) در نطق میان‌دستور خود، اظهار داشت: از عنایت مقام معظم رهبری در صدور مجوز برداشت 8 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مهار آب‌های مرزی و نوسازی کانال‌های آب‌های کشاورزی تشکر می‌کنم، چراکه این عنایت منشأ خدمات بزرگ در حوزه آب و خاک کشور است و امیدوارم این اعتبارات از سوی مسئولان هر چه سریع‌تر اختصاص یابد.
 
 وی افزود: از ایشان خواستارم تا مبالغی را به بخش کشاورزی به ویژه در حوزه آموزش، ترویج و گسترش دانشکده‌های کشاورزی اختصاص و دستور بررسی الحاق دریای مازندران و عمان را صادر فرمایند.
 
برومند با بیان اینکه زمان کوتاهی از دولت روحانی می‌گذرد، اظهار داشت: خوشبختانه کارهای زیربنایی بسیاری انجام شده و این موضوع به ویژه در حوزه تلطیف روابط ایران با کشورهای دیگر، ایجاد آرامش در جامعه، بهبود روند اقتصادی، تمایل سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در کشور مشهود بوده و به حداقل رساندن تنش‌های سیاسی و طیفی، اقدامات مطلوب در بخش سلامت، مهار تورم، ساماندهی پروژه‌ها با پیشرفت بالا، استفاده از افراد باتجربه و کاردان و پیشبرد مذاکرات هسته‌ای با رعایت خطوط نظام و منویات رهبر معظم انقلاب بخشی از خدمات مثبت دولت است.
 
برومند با اشاره به برخی نقاط ضعف عملکردی دولت یازدهم تصریح کرد: بنده از دوره سوم مجلس با روحانی آشنا شدم و ایشان را یک اصولگرا و شخصی معتدل می‌دانم و هنوز هم بر این باور هستم و اگر چنانچه اصولگرایی را با اصلاح‌طلبی درهم آمیخته،‌ حتم دارم که وی اصولگرای اصلاح‌طلب معتدل است، لذا نباید روحانی اجازه بدهد که عملکرد سیاستگذاران سیاسی‌کار این رنگ ملایم اعتدال را با برچسب‌های اصلاح‌طلبی محض از بین برده و ایشان را به طیف اصلاح‌طلبان منحصر کند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، تاکید کرد: رئیس جمهور نباید اجازه دهد که اصولگرایان دلسوز، کاردان و انقلابی که نقش‌شان در انقلاب جنگ و اطاعت از مقام معظم رهبری صدچندان از بقیه طیف‌ها است، با داس اصلاح‌طلبی درو و از صحنه مدیریتی کشور کنار گذاشته شوند.
 
وی، اضافه کرد: وزیر کشور و تعدادی از استانداران را افرادی کاردان و معتدل می‌دانیم، اما متاسفانه افرادی تندرو و انتقام‌جو به‌عنوان معاونان مختلف با همدستی اشخاص عقده‌ای با نام اعضای ستاد روحانی که کمترین نقش را در پیروزی رئیس جمهور در انتخابات ایفا کردند، اختیارات را از دست استانداران گرفتند و برخی با شعار اعتدال در حال تسویه حساب با اصولگرایان و حذف آنان هستند.
 
برومند در پایان تاکید کرد: حذف کردن هیچ طیفی از سطح مدیریتی کشور  پسندیده نیست و مملکت ارث پدری هیچ کس نیست و با نام‌های بی‌خاصیت اصولگرایی و اصلاح‌طلبی اداره نمی‌شود بلکه صرفا با حضور افراد کاردان پیش می‌رود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark