کد مطلب: 42598
 
تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 یک توهم بود
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسببین فتنه 88 بارها در محافل دوستانه خودشان اذعان داشته اند تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تنها یک توهم بوده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰
 
محمد حسین صفار هرندی
محمد حسین صفار هرندی ضمن تاکید بر بازخوانی و ریشه یابی فتنه 88 در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: فتنه گران کاملا قبول دارند ادعای تقلب تنها یک بهانه بود آنها به شمارش صندوق های رای هم راضی نبودند و بیان می کرند این تقلب از قبل انتخابات پی ریزی شده بود، پاسخ ما این است شما که یقین به تقلب داشتید چرا با آن همه نیرو وارد میدان انتخابات شدید!

هرندی با بیان اینکه غیرت مردم آگاه ایران در 9 دی به دلیل اهانت به اباعبدالله برانگیخته شد گفت: فتنه گران پا را فراتر گذاشتند و به مقدسات مذهبی تعدی کردند اما مردم ایران این اهانت را بر نتابیدند و پاسخی کوبنده به جیره خواران دشمن دادند.

وی گفت: افرادی در داخل کشور جنگی نیابتی را با جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند، 8 ماه این اغتشاشات و تخریب اموال عمومی ادامه یافت اما پاسخ کوبنده ملت ایران در 9 دی 88 این افراد شرور که هر از گاهی در نقطه ای از پایتخت ناآرامی ایجاد می کردند برای همیشه خانه نشین کرد و آنها را برای همیشه محو کردند.

این کارشناس سیاسی گفت: فردای 9 دی وزیر دفاع انگلستان در نشست وزرای دفاع اتحادیه اروپا به شکسته طرح انقلاب مخلمی در ایران اعتراف کرد و بیان داشت باید به دنبال ابزار جدیدی مانند تحریم علیه مردم و نظام ایران باشیم.

وی با بیان اینکه با گذشت پنج سال از حوادث سال 88 مردم همچنان حماسه ملی 9 دی را پرشور گرامی می دارند، بیان داشت: در جریان فتنه 88 اتفاقات ناگواری رخ داد که به راحتی از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد شد، باید سالروز حماسه 9 دی هر ساله باشکوه برگزار شود چون احتمال تکرار حوادثی از این قبیل در آینده نیز وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فتنه خواستگاه دلهای بیمار است و وجود دلهای بیمار ممکن است فتنه ای دیگر را رقم بزند.
صفار هرندی با بیان اینکه فتنه محصول در هم تنیدن جریان خودی و غیر خودی است، اظهار داشت: وقتی پرونده فتنه 88 دوباره خوانی می شود و جزئیات آن تبیین می شود در واقع جامعه آینده را نسبت به وقوع حوادث از قبیل فتنه واکسینه می کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark