کد مطلب: 32562
 
مشکلات عرصه فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان بررسی می‌شود
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با حضور کاروان امید بخش ریاست جمهور، هنرمندان سیستان و بلوچستان به منظور ارائه مشکلات پیرامون عرصه فعالیت خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار می‌کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶
 
مشکلات عرصه فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان بررسی می‌شود
به گزارش زاهدانه، سعید مهدی‌زاده معاون ارشاد سیستان و بلوچستان گفت : وزیر فرهنگ و ارشاد ساعت 10:30 دقیقه صبح در محل سالن اشراق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیداری با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دارد.
وی افزود: در همین راستا، جلسات متعددی با حضور روسای انجمن‌های فرهنگی و هنری استان برگزار شده و برای هر انجمن سهمیه مشخصی برای حضور در این دیدار تعیین شده است.
وی اظهار کرد: کارت‌های شرکت در جلسه نیز چاپ و تحویل روسای انجمن‌های فرهنگی هنری شده تا در میان هنرمندان توزیع شود.
معاون ارشاد سیستان و بلوچستان افزود:به سبب گستردگی استان و هم‌چنین عدم امکان حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در شهرستان‌های استان قرار بر این شد تا یک نماینده از سوی هنرمندان جنوب استان و یک نماینده نیز از سوی هنرمندان شمال استان دغدغه‌های فرهنگی و هنری خود را با وزیر ارشاد در میان بگذارند.
مهدی‌زاده بیان کرد: به سبب گستردگی استان و هم‌چنین عدم امکان حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در شهرستان‌های استان قرار بر این شد تا یک نماینده از سوی هنرمندان جنوب استان و یک نماینده نیز از سوی هنرمندان شمال استان دغدغه‌های فرهنگی و هنری خود را با وزیر ارشاد در میان بگذارند.
در جلسه دیدار با وزیر، چند تن از هنرمندان به نمایندگی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات قرآنی،
اصحاب رسانه و انجمن‌های هنری به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات موجود می‌پردازند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : عصرهامون