کد مطلب: 62154
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد:
افزایش نظارت‌ها بر آمار‌های اشتغال سیستان و بلوچستان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری فرایند نظارت بر آمار اشتغال ایجادی در سطح استان افزایش می‌یابد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۷
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، حامد آرامش بیان کرد: مدیران ادارات تابعه شهرستانی با پیش‌بینی برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بصورت هدفمند در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب برای رونق تولید و مهار تورم و خدمت به جامعه هدف برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: برای امسال بیش از سی هزار نفر سهمیه اشتغال به استان اختصاص یافته است که در روز‌های آینده سهمیه هر شهرستان به فرمانداران ابلاغ می‌شود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان ادامه داد: به منظور صحت سنجی اشتغال ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد، فرایند نظارت افزایش می‌یابد.

آرامش درباره برنامه‌های هفته گرامیداشت کار و کارگر نیز گفت: تکریم بیش از پیش قشر شریف کارگری و اجرای برنامه‌های مفرح بصورت خانوادگی و ارتقای خدمات آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی به این عزیزان در ایامی که به نام آن‌ها نامگذاری شده است، در دستور کار قرار دارد.

وی احیای تعاونی‌ها و تسهیل و رفع موانع تعاونی‌های مرزنشین را دو رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه تعاون بیان کرد و افزود: از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از تعاونی‌ها استفاده می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: در روز‌های پایانی سال گذشته با مساعدت کارفرمایان و دستگاه‌های اجرایی، معوقات کارگری تا حدود زیادی در سطح استان پرداخت شد و این روند در روز‌های ابتدایی سال جدید ادامه دارد.

آرامش همچنین از راه‌اندازی نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان فنوج خبر داد و گفت: گسترش و دسترسی آسان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جامعه هدف در سال جاری از اولویت‌های اساسی مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان است.

وی خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و تسهیل امور به نفع مردم باید سرلوحه کار مدیران اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان قرار گیرد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark