کد مطلب: 61756
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:
شهید سلیمانی افتخار ایران اسلامی و ملت های آزاده است
حامد آرامش گفت: شهید سلیمانی در تمام سالهای زندگی، هرگز دغدغه‌ای جز دفاع از دین و دفاع از مظلوم، یاری محرومان و مبارزه با مستکبران نداشت و به همین دلیل همواره مایه افتخار ایران اسلامی و ملت های آزاده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۹
 
حامد آرامش، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: مردمی بودن را می توان از خصوصیات و ویژگی های مهم این شهید والامقام بیان کرد و یکی از دلایل محبوبیت این شهید بزرگوار در کنار ملت بودن است.

وی افزود: ولایتمداری، مرد میدان بودن، روحیه انقلابی، مردمی بودن، سادگی و ساده زیستی و خوشخویی از دیگر ویژگی‌های شاخص و بازر سردار حاج قاسم سلیمانی سلیمانی بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی در همه عرصه‌ها و مسوولیت‌هایی که داشتند به نحو احسن و شایسته انجام می‌دادند و همین ویژگی ایشان در کنار سایر ابعاد شخصیتی‌اش سبب شد تا در قلوب بیشتر آحاد جامعه و گروه‌های سیاسی جای گیرد.

آرامش ادامه داد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه یک مدیر جهادی بود و این ویژگی ایشان را می توان به وضوح در فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در این شهید والامقام بیان داشته اند مشاهده کرد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری گفت: سردار سلیمانی همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید و بارها در راه خدا مجاهدت کردند.

آرامش افزود: این شاخص و ویژگی ها به اندازه‌ای مهم و کارساز هستند که آحاد مختلف مردم و مسئولان می‌توانند با تاسی به یک یا چند مورد از آن ضمن ارتقاء سطح بینش و بصیرت خود، در بزنگاه‌ها و بحران‌هایی که استکبار جهانی بر سر راه انقلاب قرار می‌دهد، با تصمیم صحیح به راحتی عبور کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی دل همه ملت ایران بود و به یقین پرچمی که این شهید والمقام و همرزمانش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته بودند، با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و تفکر ایشان هر روز در دل و ذهن مردم افزون می شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark