کد مطلب: 61772
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:
ارزیابی ها به ارتقای کیفیت خدمتگذاری به مردم منجر می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ارتقا کیفیت عملکرد، بهره وری و خدمت رسانی به مردم از جمله اهدافی است که با نظارت و ارزیابی مستمر و دقیق محقق خواهد شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰
 
به گزارش زاهد نیوز، حامد آرامش در نشست با اعضای تیم ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زاهدان بیان کرد: دستیابی به اهداف متعالی سازمانی و رضایتمندی مردم از جمله موضوعاتی است که در اداره کل و ادارات تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر این استان با جدیت دنبال می کنیم.

وی افزود: تلاش مجموعه کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات و معاذیر و محدودیت ها، انجام وظایف محوله سازمانی و خدمت رسانی به مردم به صورت مطلوب در همه حوزه ها است، چراکه معتقدیم شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ما را در رسیدن به اهداف و تحقق برنامه عملکردی کمک می کند و رضایتمندی جامعه هدف گسترده ای که از خدمات این مجموعه بهره مند می شوند را نیز در پی دارد.

آسیه اقتدارنسب، مسئول تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان شانزدهمین استانی است که اعضای تیم ارزیابی عملکرد وزارت متبوع متشکل از کارشناسان مجرب معاونت های ستادی وزارتخانه به آن سفر می کنند و از نزدیک در جریان امورات و کیفیت خدمات قرار می گیرند.

وی افزود: این تیم به مدت 3 روز در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اداره تابعه شهرستان زاهدان استقرار دارد و در محورهای سلامت اداری، ارتباطات مردمی و پاسخگویی، پشتیبانی و مالی، تیم های خودارزیابی، حقوق شهروندی و بخش های تخصصی، کار نظارت و بررسی مستندات را انجام می دهد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark