کد مطلب: 57114
 
کلام آخر مدیر کل سابق آموزش و پرورش با مردم؛
فوت 4دانش آموز زاهدانی تلخ ترین اتفاق طول خدمتم بود
مدیر کل سابق آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: فوت 4دانش آموز دبستانی در زاهدان از تلخ ترین خاطرات طول خدمتم در این استان پهناور بود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸
 
به گزارش زاهدنیوز، علیرضا نخعی در مراسمی که به منظور تجلیل از زحمات وی و معرفی سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش در خانه معلم زاهدان برگزار شد، افزود: فوت چهار دانش آموز دختر دبستان اسوه حسنه زاهدان، از جمله مواردی است که برایشان اندوهگین بوده و خواهیم بود و نمی توانیم از فکر به آنها بگذریم.

وی با تشریح برخی از عملکردهای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، بیان کرد: وزارت خانه آموزش و پرورش با توجه به تلاشهای انجام شده در استان، توجه ویژه ای به این خطه پهناور دارد و براین اساس است که برای پست معاون عمران و مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت خانه از نیروهای توانمند سیستان و بلوچستان انتخاب می کند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مرکز کشور به سه خصوصیت اخلاق مدار بودن، انجام کار سنجیده و عقلانی و اقتدار شناخته می شود که باید از این سه ویژگی صیانت کنیم.

وی با تقدیر از مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس سیستان و بلوچستان نیز گفت: به همت خیرین مدرسه ساز، در چند سال اخیر بیش از دو هزار و 500کلاس درس در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان احداث و به بهره برداری رسیده است.

نخعی با اشاره به فعالیت 300خیر مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان، گفت: در حال حاضر اگر آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، کار گسترش فضای آموزشی را در استان رها کنند، این خیرین مدرسه ساز بیکار نخواهند نشست و فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه برخی از معلمان و نمایندگان اقشار مختلف دانش آموزان و مدیران شمال و جنوب آموزش و پرورش به سخنرانی پرداختند و در پایان لوح سرپرستی به غلامرضاباقری سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل و با هداء لوح و هدایایی از زحمات علیرضا نخعی، مدیر کل سابق تجلیل شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark