کد مطلب: 35965
 
مردم بی دفاع غزه اکنون بیشتر از هر زمانی به حمایت ما نیاز دارند
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: اکنون که حملات رژیم غاصب اسرائیل بر علیه مردم بی دفاع فلسطین شدت یافته است بیشتر از هر زمانی این مردم به حمایت ما نیاز دارند.
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۱
 
عباس شیبک
عباس شیبک ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صیهونیستی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس حركتي بزرگ در راستاي همبستگي و اتحاد مسلمانان در دفاع و حمایت از مردم مظلوم غزه در برابر اسکتبار جهانی است.

عضو شورای اسلامی شهرستان زاهدان گفت : روز قدس باعث وحدت مسلمانان علیه اسرائیل و مستکبران می شود ، مردم زاهدان اعم از شیعه و سنی در این روز در کنار یکدیگر علیه دشمنان قیام کرده و با سر دادن شعار "مرگ بر اسرائیل "و "مرگ بر امریکا " خشم وانزجار خود را از این رژیم غاصب اعلام کردند.

وی گفت : در ماه رمضان امسال رژیم اشغالگر اسرائیل مردم بی دفاع فلسطین را بیشتر مورد حملات ظالمانه خود قرار داده است و این راهپیمایی از اهمیت بیشتری نسبت به سالهای گذشته برخوردار است.

شیبک افزود : مردم همیشه در صحنه زاهدان با شرکت در این راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمانهای معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از مقام معظم رهبری حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark