کد مطلب: 61957
 
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان خبر داد:
دستگیری ۳ سارق و کشف ۷دستگاه خودروی سرقتی در زاهدان
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از اجرای طرح مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کشف ۷ دستگاه خودروی سرقتی طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۱
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، خدارحم فروغی بیان کرد: با توجه به وقوع سرقت وسائل نقلیه و اعلام نارضایتی برخی از شهروندان از مسأله وقوع یافته، طرح مبارزه با سارقان وسایل نقلیه در سطح کلانتری ۱۳ شهرستان زاهدان به صورت ویژه کلید خورد.

وی گفت: کارآگاهان و کارشناسان انتظامی طی یک هفته اخیر با کار دقیق پلیسی، بررسی‌های محسوس و نامحسوس می‌دانی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه، موفق به کشف ۷ دستگاه خودروی سرقتی در سطح این شهرستان شدند.

فروغی با بیان اینکه ۳ نفر از سارقان حرفه‌ای نیز در این راستا توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند تصریح کرد: خودرو‌های کشف شده شامل ۴ دستگاه خودروی پراید، ۲ دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ بوده است.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به انجام اقدامات قانونی پلیس برای تحویل خودرو‌های کشف شده به مالباختگان خاطرنشان کرد: تجهیز وسایل نقلیه به لوازم ایمنی همانند دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان می‌توان از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کرد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark