کد مطلب: 62541
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خبر داد:
افتتاح ١۵۸ پروژه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان در هفته جهاد کشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از افتتاح ١۵۸ پروژه بخش کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۵
 
به گزارش زاهدنیوز، صبح امروز محمدرضا سیدالحسینی در نشست با اصحاب رسانه، بیان کرد: ۱۵۸ پروژه بخش کشاورزی این استان با اعتبار افزون بر ۲۱۰۳ میلیارد ۵۷۱ میلیون ریال به مناسبت هفته جهاد کشاورزی آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: ۲۵ پروژه بهبود تولیدات دامی، ۲۶ پروژه بهبود تولیدات گیاهی، ۸۰ پروژه آب‌وخاک و امور فنی مهندسی، ۱۴ پروژه ترویج کشاورزی، ۱ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری، ۹ پروژه امور عشایری، سه طرح شیلات آب‌های داخلی طرح‌های افتتاحیه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان ویژه هفته جهاد کشاورزی را تشکیل می‌دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۹۵۱ نفر شغل دائم و حدود ۳ هزار و ۳۶۹ نفرروز نیز در سیستان و بلوچستان شغل موقت ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد بیش از ۳ هزار خانوار روستایی و عشایری از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

سیدحسینی برگزاری یادواره شهدای سنگرساز بی‌سنگر، برپایی میز خدمت جهادی در محل مصلی نمازجمعه سراسر استان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان‌ها، دیدار با استاندار و فرمانداران در شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از بانوان منتخب صندوق‌های خرد زنان روستایی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته جهاد کشاورزی برشمرد.

گفتنی است شعار امسال هفته جهاد کشاورزی، جهاد کشاورزی، امنیت غذایی، گشایش در سفره مردم نام‌گذاری شده است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark