کد مطلب: 44721
 
باباجانزاده: تامن هستم کسی به دوبنده تیم ملی فکر نکند/ بابک قربانی مثل برادرم بود
نفر نخست وزن 130 کیلو گرم مسابقات بین المللی جام تختی می گوید تا زمانی که من توان کشتی گرفتن دارم کسی نباید به دوینده تیم ملی فکر هم بکند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
باباجانزاده: تامن هستم کسی به دوبنده تیم ملی فکر نکند/ بابک قربانی مثل برادرم بود
 
به گزارش زاهدانه ، بشیر باباجانزاده در خصوص حضورش در مسابقات جام تختی گفت:با صلاحدید کادر فنی در مسابقات جام تختی که در سطح مطلوبی برگزار شد به میدان رفتم که خوشبختانه و به لطف خدا توانستم با شکست همه حریفان به مقام نخست برسم.
 
فرنگی کار سنگین وزن کشورمان تصریح کرد:برای من فرقی ندارد کجا کشتی بگیرم هر کجا نیاز باشد روی تشک حاضر خواهم شد و در میدان رقابت هم هیچ چیز کم نمی گذارم چرا که اهداف بزرگی در سر دارم.
 
دارنده مدال برنز جهان درباره رسیدن به دوبنده تیم ملی نیز اظهار داشت:قصد بی احترامی به سایر حریفان را ندارم و برای همه دوستان خودم احترام زیادی قائل هستم اما تاکید می کنم تا زمانی که بشیر باباجانزاده توان کشتی گرفتن دارد هیچ کسی حق ندارد به دوبنده تیم ملی فکر کند این موضوع را نه در حرف بلکه در عمل ثابت خواهم کرد.
 
باباجانزاده در خصوص پایان رقابت فینال و در دست گرفتن عکس مرحوم بابک قربانی در سالن مسابقات نیز اظهار داشت:بابک قربانی یکی از دوستان صمیمی من بود که مثل داداش دوستش داشتم اما متأسفانه در کشتی به حقش نرسید در پایان رقابت فینال احساس کردم در زادگاهش شاید حداقل کاری که می توانم انجام دهم همین است که با نشان دادن عکس این قهرمان ارزنده نام و خاطره او را زنده کنم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark